برگزاری مسابقه «صحیح‌خوانی نماز» در خرم‌آباد
کد خبر: 3782287
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

برگزاری مسابقه «صحیح‌خوانی نماز» در خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرانی ـ صحت قرائت نماز(صحیح‌خوانی نماز) یکی ‎از بخش‌های مسابقات ستاد نمازجمعه خرم‌آباد است و شرکت‌کنندگان در این دو بخش می‎توانند روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر به محل برگزاری نمازجمعه خرم‎آباد مراجعه کنند.

مسابقاتبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد  نمازجمعه خرم‎آباد به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات فرهنگی و هنری را برگزار می‏‌کند که صحت قرائت نماز(صحیح‌خوانی نماز) یکی‎ از بخش‌های مسابقات ستاد نمازجمعه خرم‌آباد است و شرکت‌کنندگان در این دو بخش می‎توانند روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر به محل برگزاری نمازجمعه خرم‎آباد مراجعه کنند.
شرکت برای عموم مردم اعم‌ از بانوان و آقایان در سنین مختلف آزاد است و جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان در هر رشته اعطا می‎شود.
زمان شروع مسابقه جمعه، ۱۴ دی و آخرین مهلت شرکت در مسابقه جمعه، پنجم بهمن‌ماه امسال است. آیین اختتامیه و تجلیل از منتخبان نیز ۱۲ بهمن‌ماه امسال هم‌زمان با آغاز دهه فجر در شبستان مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‎شود.
علاقه‌مندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر به دبیرخانه این مسابقات واقع در مصلی الغدیر خرم‌آباد مراجعه کنند.

مسابقات

captcha