«بنفشه آفریقایی» فیلمی در تکریم والدین
کد خبر: 3782301
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
همگام با سی‌وهفتمین جشنواره فجر؛

«بنفشه آفریقایی» فیلمی در تکریم والدین

گروه هنر ــ «بنفشه آفریقایی» با موضوع احترام به والدین دومین تجربه کارگردانی مونا زندی است.

به گزارش ایکنا، فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» دومین ساخته سینمایی مونا زندی حقیقی است و روایتی تازه از زندگی سه انسان را به تصویر می‌کشد. در این فیلم موضوع و محور احترام به والدین است و در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
در این گزارش آمده است که فاطمه معتمدآریا، رضا بابک، سعیدآقاخانی، مهدی حسینی‌نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مریم شیرازی بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده که «شوکو» متوجه می‌شود که فرزندانش همسر اولش، فریدون، را به خانه سالمندان منتقل کرده‌اند. او به همراه همسر دومش، رضا، تصمیم می‌گیرد تا فریدون را به خانه خودشان بیاورند. با آمدن فریدون در خانه رابطه هر سه تغییر می‌کند و اتفاقات تازه‌ای در زندگی هر سه نفر به وجود می‌آید.
دست‌اندرکاران این اثر سینمایی عبارت‌اند از: کارگردان: مونا زندی حقیقی، فیلمنامه‌نویس: حمید بابابیگی، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، چهره‌پرداز: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: علی عابدینی، تدوین: بهرام دهقانی، صداگذاری: علیرضا علویان، موسیقی: پیمان یزدانیان، بازیگران: فاطمه معتمدآریا، رضا بابک و سعیدآقاخانی، مهدی حسینی‌نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مریم شیرازی، تهیه‌کننده: علیرضا شجاع نوری.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha