اجرای بیش از ۱۵۰۰ برنامه کتابخوانی در کتابخانه‌های اردبیل
کد خبر: 3782304
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

اجرای بیش از ۱۵۰۰ برنامه کتابخوانی در کتابخانه‌های اردبیل

گروه فرهنگی ـ‌ مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری بیش از ۱۵۰۰ برنامه کتابخوانی در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: کتابخانه‌های عمومی علاوه بر رسالت اصلی خود، در آماده‌سازی منابع و سایر خدمات، تلاش می‌کند.

اجرای بیش از ۱۵۰۰ برنامه کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیلرباب عزیزخانی، مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: کتابخانه‌های عمومی علاوه بر رسالت اصلی خود در آماده‌سازی منابع و ارائه خدمات کتابخانه‌ای برنامه‌های متعدد کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، جمع‌خوانی از کتاب‌های منتخب، کارگاه‌های آموزشی قصه‌گویی و قصه‌خوانی برای مادران خانه‌دار، مسابقه نقاشی، تهیه روزنامه دیواری و چندین برنامه فرهنگی اجرا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بخش‌های مختلف جهت پاسخگویی به نیاز‌های مطالعاتی مخاطبان در کتابخانه‌های عمومی فراهم شده است افزود: با تجهیز بخش‌های کودک شاهد استقبال قابل توجه کودکان از این بخش‌ها هستیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود نیاز به توسعه کتابخانه‌ها عمومی را ضروری دانست و گفت: برنامه‌ریز‌های لازم برای توسعه کتابخانه‌های روستایی و مناطق حاشیه شهر‌ها صورت گرفته است و ۱۵ باب از کتابخانه‌های استان در روستا‌ها واقع شده است.
انتهای پیام

captcha