برگزاری برنامه‌های «چله‌های ظهور» در شاهرود
کد خبر: 3782320
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

برگزاری برنامه‌های «چله‌های ظهور» در شاهرود

گروه فعالیت‌های قرآنی - استاد اخلاق و نهج‌البلاغه گفت: برنامه فرهنگی ـ هنری «چله‌های ظهور» با محوریت قرآن و سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در قالب برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های «چله های ظهور» در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدتقی محمدی، استاد اخلاق و نهج‌البلاغه از برگزاری همایش «چله‌های ظهور» به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شاهرود خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌‌های دین مبین اسلام، احترام و حفظ کرامت انسانی است و باید مسلمانان «اخلاق‌مداری» را سرلوحه رفتارهای خود قرار داده و با پیروی از آیات و دستورات قرآنی، سبک زندگی اسلامی را ترویج دهند.

محمدیان ادامه داد: برنامه فرهنگی ـ هنری «چله‌های ظهور» با محوریت قرآن و سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در قالب برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به توجه ویژه امام راحل به عدالت اشاره کرد و افزود: راه نفوذ امام‌(ره) اعتدال بود که این عدالت‌محوری الگوگیری از سیره ائمه اطهار‌(ع) است و آرمان امام راحل، انقلاب اسلامی با عظمت و امت با اعتدال است.

این مدرس اخلاق و نهج‌البلاغه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با بصیرت بالای مردم و با رهبری امام خمینی‌(ره) به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز با حضور و درایت رهبر معظم انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله اوج و شکوفایی قرار گرفته است.

محمدی عدالت را محور اصلی ظهور حضرت مهدی(عج) دانست و افزود: برای به دست آوردن اعتدال باید جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان‌(عج) تلاش کرد و زمانی این اعتدال به‌وجود خواهد آمد که مردم پیرو ولایت باشند.

یادآور می‌شود، در این همایش که جمعی از فعالان و چهره‌های قرآنی حضور داشتند از فعالان قرانی شهرستان شاهرود تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha