جشنواره «حدیث» ویژه یگان‌های ارتش در قزوین برگزار شد
کد خبر: 3782346
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

جشنواره «حدیث» ویژه یگان‌های ارتش در قزوین برگزار شد

گروه معارف ـ رئیس عقیدتی ـ سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین از برگزاری هشتمین مرحله منطقه‌ای مسابقات جشنواره حدیث ویژه یگان‌های نیروی زمینی مستقر در قزوین، زنجان و همدان به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خبر داد.

مسابقات جشنواره حدیث ویژه یگان های ارتش در قزوین برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کربلایی محمدی، رئیس عقیدتی - سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در گفت‌و‌گو با ایکنا از قزوین، اعلام کرد: هشتمین مرحله منطقه‌ای مسابقات جشنواره حدیث به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در تالار طاووس این قرارگاه برگزار شد.
وی افزود: کارکنان پایور و وظیفه، همسران و فرزندان یگان‌های نیروی زمینی مستقر در منطقه قزوین، زنجان و همدان در این مسابقه جشنواره حدیث شرکت داشتند.
حجت‌الاسلام کربلایی محمدی با اعلام اینکه منبع جشنواره از کتاب «آبشار معرفت» است که مرتضی خوش‌نصیب آن را برای سطوح مختلف سنی جمع‌آوری و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منتشر کرده است، تصریح کرد: عملیاتی نمودن و اجرای برنامه‌های مصوب سالیانه و با هدف تقویت بینش و اعتقادات مذهبی، ارتقاء سطح آگاهی و دانش مذهبی و نهادینه سازی آموزه‌های دینی و احادیث اسلامی در خانواده بزرگ ارتش از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. 
وی با بیان اینکه در این مرحله 40 نفر از متسابقین به رقابت پرداختند، گفت: کارکنان پایور 18 نفر، کارکنان وظیفه 10 نفر، همسران 15 نفر و فرزندان 6 نفر در این مسابقات شرکتکردند. 
رئیس عقیدتی - سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نفرات اول و دوم هر گروه به مرحله سراسری نزاجا که در 18 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

captcha