اجرای نمایش «مزه دروغ تلخه» تمدید شد
کد خبر: 3782360
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

اجرای نمایش «مزه دروغ تلخه» تمدید شد

گروه هنر ــ اجرای نمایش «مزه دروغ تلخه» که بر اساس نمایش‌نامه‌ای از بهرام جلیلی‌پور از چندی پیش به روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری رفته بود، تا ۱۲ بهمن تمدید شد.

تمدید اجرای نمایش «مزه دروغ تلخه» تا 12 بهمنبه گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش درباره خانواده‌ای است که به دلیل دروغ‌گویی‌های فرزندشان دچار مشکلاتی می‌شوند. زنبور کوچک که متوجه اشتباه خود می‌شود درصدد جبران برمی‌آید و سفری را در پیش می‌گیرد، داستان این سفر بخش اصلی این نمایش را تشکیل می‌دهد.

بر این اساس، «مزه دروغ تلخه» در قالب نمایش عروسکی، به کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو از آثار بخش «نسل نو» (حمایت از استعدادهای جوان) مرکز تئاتر کانون با مشاوره‌ عادل بزدوده ساخته شده است.

دستیار کارگردان این اثر نگار شاه‌علی است و طراحی صحنه، عروسک و لباس آن را سمیرا یزدان‌پژو برعهده داشته است. همچنین ساخت دکور آن بر عهده‌ علیرضا حسین‌پور، نگار شاه‌علی، زهرا شیخ‌الحکمایی و سمیرا یزدان‌پژو بوده است. محمدرضا شاملوفرد طراح نور نمایش، سمیرا یزدان‌پژو، علی محمدی و تینا توکلی ساخت عروسک‌های «مزه دروغ تلخه» را بر عهده داشته‌اند.

این نمایش ساعت ۱۶:۳۰ در تالار گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ تلفن ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۱۹۴۳۴۶۳۵۶ و ۰۹۰۳۲۰۰۹۵۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha