جنایت آمریکا در حق مجری پرس‌ تی‌وی کمتر از جنایت خاشقچی نیست
کد خبر: 3782361
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
امام جمعه ملایر:

جنایت آمریکا در حق مجری پرس‌ تی‌وی کمتر از جنایت خاشقچی نیست

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدباقر با اشاره به آشنایی ملت ایران با فریبکاری‌های آمریکا، گفت: جنایت آمریکا در حق خانم هاشمی، مجری مسلمان شبکه پرس‌ تی‌وی کمتر از جنایت خاشقچی، منتقد آل سعود نیست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به آشنایی ملت ایران با آمریکا و فریبکاری آن‌ها، اظهار کرد: ملت ایران به‌خوبی فریبکاری این کشور را در پیش از انقلاب دیده و با آن آشنایی دارد.
وی ادامه داد: آمریکا امروز به‌دنبال تأمین بودجه برای دیوارکشی بین کشور خود و دیگر کشورها است و این نشان از عقب‌ماندگی دارد.
امام جمعه شهرستان ملایر با اشاره به دستگیری مجری پرس‌ تی‌وی در آمریکا، بیان کرد: با این اقدام حقیقت آمریکا برای نسل جوان ما مشخص شد و آنان مجری شبکه پرس تی وی را بدون هیچ جرمی دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه این مجری که آمریکایی‌الاصل بوده و پس از شیعه شدن نام خود را به مرضیه هاشمی تغییر داده است، برای عیادت از برادر بیمارش به آمریکا رفته که در فرودگاه دستگیرش کردند و او را به غل و زنجیر کشیدند، گفت: آنهایی که ادعای حقوق بشر دارند او را بدون علت شکنجه می‌دهند و این همان نمونه‌ای دیگر از حقوق بشر آمریکایی است.
برقراری تأکید کرد: جنایت آمریکا نسبت به خانم هاشمی کمتر از جنایت خاشقچی کشور عربستان نیست.
وی با بیان اینکه این همان حقوق بشری است که آمریکا از آن دم می‌زند، افزود: این کار آنها جنایتی بیش نیست و امید است آمریکا حماقت درجه یک خود را کنار بزند و این زن بی‌گناه را آزاد کند.
خطیب جمعه ملایر با اشاره به سقوط هواپیمای ارتش اظهار کرد: پنج تن از این شهدا اهل همدان بودند و یکی از آنها ملایری بوده که به همه خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم.
وی با اشاره به سالروز ترور حسنعلی منصور، اظهار کرد: منصور یکی از دست‌نشانده‌های آمریکا‌یی‌ها با تفکرات غربی بود که خیانت‌های فراوانی از جمله کاپیتولاسیون را در زمان پهلوی انجام داد که توسط جوانان مؤمن ترور شد.
امیر فرمایی
انتهای پیام

captcha