اولین همایش مدیران ارشد قرآنی استان کرمان برگزار شد
کد خبر: 3782376
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

اولین همایش مدیران ارشد قرآنی استان کرمان برگزار شد

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اولین همایش مدیران ارشد قرآنی استان کرمان و مدیران موسسات قرآن و عترت اتحادیه موسسات فرهنگی استان برگزار شد.

اولین همایش مدیران ارشد قرآنی استان کرمان و مدیران موسسات قرآن و عترت اتحادیه موسسات فرهنگی استان در مجتمع مس سرچشمه طی دو روز 27 و 28 دی‌ماه برگزار شد.

مصطفی نیک‌ورز، دبیر اتحادیه موسسات قرآنی استان کرمان، گزارش کوتاهی از این دو روز به خبرنگار ایکنا ارائه داد و گفت: این همایش به همت مدیر مجتمع مس سرچشمه برگزار شد. مدیر این مجتمع قول همکاری ویژه‌ای را درخصوص برپایی فعالیت‌های قرآنی در جنوب و شرق استان با محوریت اتحادیه داد.

نیک‌ورز بیان کرد: در روز دوم همایش، مجمع عمومی سالیانه اتحادیه برگزار شد که در آن ترازنامه مالی یک‌سال گذشته تصویب و گزارش بازرس اتحادیه و مدیرعامل اتحادیه ارائه شد و برخی از مدیران موسسسات، درباره تقسیم ناعادلانه بودجه قرآنی و عدم بودجه برای بیمه فعالان قرآنی نیز گلایه داشتند. همچنین موسسات کرمان به مناطقی تقسیم و قرار شد یک نماینده از اتحادیه در این مناطق برای هماهنگی برنامه‌ها به عنوان رابط اتحادیه حضور داشته باشد. 

مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور و رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه میهمانان ویژه این همایش بودند. در پایان این همایش، مدیران موسسات قرآنی از کارخانه و معدن مس سرچشمه بازدید گروهی داشتند.

انتهای پیام

captcha