دشمنان اسلام دست از خباثت بر نمی‌دارند/ خیانت‌های آمریکا همیشگی است
کد خبر: 3782407
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
امام جمعه کوهبنان:

دشمنان اسلام دست از خباثت بر نمی‌دارند/ خیانت‌های آمریکا همیشگی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هرگز کوتاه نمی‌آیند و دست از خباثت بر نمی‌دارند، بیان کرد: کسانی که با آمریکا دوستی می‌کنند، شاهد خیانت و دشمنی آن هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 28 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: باید تابع بزرگان باشیم و ایام فاطمیه را در شأن این ایام برگزار کنیم؛ به این مناسبت در مساجد و تکایای شهرستان مجالسی برپا است که جا دارد مؤمنان حضوری گسترده داشته باشند.
خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: شنبه، 29 دی‌ماه، روز غزه است؛ روزی که امت اسلامی باید به فکر مسلمانان باشند؛ مردم این منقطه در محاصره هستند. حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی درسی به جهانیان دادند که درس مقاومت در برابر دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هرگز کوتاه نمی‌آیند و دست از خباثت بر نمی‌دارند، اظهار کرد: شاهد مقاومت و پیروزی‌های مستمر مردم غزه هستیم چون آنان در پرتو انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدند‌.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم که به این مناسبت میز خدمت و پاسخ‌گویی در محل نماز جمعه کوهبنان برپا شده تا در هر هفته یکی از مسئولان شهرستان گزارشی را از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده بیان کند.
حجت‌الاسلام جعفری با استناد به پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان، گفت: پیام معظم‌له به دانشجویان خارج از کشور بسیار راه‌گشاست؛ پیامی که دانشجویان را توصیه به خدمت در داخل کشور کردند. ما نباید از دشمنی با آمریکا فاصله بگیریم چون آنان با ما دشمن هستند؛ کسانی که با آمریکا دوستی می‌کنند، شاهد خیانت و دشمنی آن هستند. پیشرفت‌های ما در تحریم‌ها و تهدیدها بوده است؛ لذا شعار مرگ بر آمریکا، شعار ملی ماست.
وی خطاب به نمازگزاران اظهار کرد: کمک به حرم شهدای گمنام را در دستور کار قرار دهید، سنگ‌کاری حرم به اتمام رسیده است جهت ادامه کار نیاز به مساعدت شما مؤمنان است؛ البته ساخت گنبد حضرت سید‌الشهدا(ع) نیز افتخاری برای استان کرمان است در ساخت خشت‌های گنبد حرم مطهر هم نیازمند همکاری هستیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha