استانداردهای عملی در مدارس علمیه اجرا شود
کد خبر: 3782411
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

استانداردهای عملی در مدارس علمیه اجرا شود

گروه معارف ـ مدیر حوزه‌های علمیه فارس با تأكید بر تقویت هنر تدریس توسط اساتید گفت:‌ استانداردهای عملی باید در مدارس علمیه اجرا شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 29 دی‌ماه در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه این استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه باید هنر تدریس در اساتید به صورت قوی اجرا شود، بیان كرد: استانداردهای عملی باید در مدارس علمیه اجرا شوند.
وی با اشاره به اینکه نباید در موضوع بودجه انتظار معجزه داشته باشیم، بیان کرد: باید از تمام امکاناتی که در اختیار داریم به نحو احسنت استفاده کنیم.
مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس به اجرای طرح جامع تربیتی اشاره كرد و گفت: اجرای این طرح می‌تواند به پویایی مدارس علمیه کمک کند.
عابدی وی به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره كرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌فرماید خدا رحمت کند کسانی را که جانشینان من هستند، کسانی که احیاگر سنت و تعلیم من هستند، این جایگاه برای طلاب و روحانیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر حوزه‌های علمیه فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری این اجلاسیه گفت: یکی از موضوعات این اجلاسیه درباره انظار مدیران در رابطه با سفر آیت‌الله اعرافی به فارس است.
وی اصلاح فرایند کاری را دومین هدف این اجلاسیه دانست و افزود: فرایندهای تعلیمی تربیتی حوزه‌های علمیه مقوم حوزه‌های ماست هدف ما از این جلسه رسیدن به مطلوب است.
انتهای پیام

captcha