۴۰ برنامه قرآنی ـ فرهنگی در مدارس جعفرآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3782414
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
همزمان با دهه فجر؛

۴۰ برنامه قرآنی ـ فرهنگی در مدارس جعفرآباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد مغان با اشاره به برگزاری آیین‌های گرامیداشت دهه فجر امسال گفت: ۴۰ برنامه قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس این منطقه برگزار می‌شود.

برگزاری ۴۰ برنامه قرآنی و فرهنگی-هنری ویژه دهه فجر در مدارس جعفرآبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش جعفرآباد، علیرضا فداکار، رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد مغان امروز، ۲۹ دی‌ماه، در جمع خبرنگاران گفت: آیین‌های ویژه گرامیداشت این ایام با هدف ایجاد شور و نشاط ‌بین دانش‌آموزان و آشنایی آن‌ها با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمامی مدارس این منطقه برگزار می‌شود.
فداکار ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر با حضور تمامی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان از جمله ویژه برنامه‌های امسال بوده که با توجه به تقارن این ایام با ایام سوگواری فاطمیه قبل از دهه فجر برگزار می‌شود.
فداکار اضافه کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، قرآن و عترت ‌بین دانش‌آموزان و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دهه فجر و دستاورد‌های انقلاب از جمله برنامه‌های این ایام است.
وی گفت: برگزاری جشنواره غذای سالم، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اجرای مراسم‌ معنوی و مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.
فداکار افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد تربیتی وبرگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش این منطقه در دهه مبارک فجر است.
وی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش ایجاد شادابی و نشاط بین دانش‌آموزان است، اظهر کرد: در دهه فجر امسال علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، کتاب خوانی، هنری و ورزشی، چندین طرح عمرانی در این منطقه نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha