یادواره شهید «علی محمدی‌‌پور» و شهدای «دقوق‌‌آباد» در رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 3782427
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

یادواره شهید «علی محمدی‌‌پور» و شهدای «دقوق‌‌آباد» در رفسنجان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد - هجدهمین یادواره سردار شهید علی محمدی‌پور و شهدای دقوق‌آباد بخش نوق رفسنجان دیروز، ۲۹ دی با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ پاسدار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این یادواره گفت: شهدای مدافع حرم در اقدامی بسیار عالی از اسلام و دین مبین اسلام دفاع کردند و به عراق و سوریه رفتند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، اگر آنان نبودند باید در مرزهایمان می‌جنگیدیم؛ لذا یکی از وظایف ما حفظ تمامیت انقلاب و حفظ حرمت خون شهداست.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور بیان کرد: انسجام و وحدت بهترین راهکار برای پیروزی در برابر دشمن است و دشمن هم در ظاهر و باطن دشمنی خود را علیه اسلام و ایران علنی کرد و همچنان توطئه‌هایی را علیه ایران اسلامی در سر می پروراند.
مارانی تصریح کرد: در کنار هم بودن و حفظ وحدت، انسجام و پیروی از رهبری بهترین راهکار برای پیروزی در برابر دشمن است.
وی با اشاره به اینکه ایران صاحب فرهنگ غنی اسلامی است اظهار کرد: شهیدان کسانی بودند که جان خود را برای استقلال و آزادی ما دادند تا امنیت داشته باشیم.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور روحیه شهادت‌طلبی، نترسیدن از جنگ، ولایت مداری و اطاعت‌پذیری حاج علی محمدی‌پور را از ویژگی‌های این شهید عنوان و تصریح کرد: در عملیات کربلای پنج صدام دست تسلیم را بالا برد و قطعنامه را پذیرفت و این عملیات سخت‌ترین عملیات ما در دوران دفاع مقدس بود.
وی گفت: دشمن و بعثی‌ها به داعشی‌ها در عراق و سوریه برای مبارزه و براندازی اسلام کمک کردند و جنگ‌هایی در یمن و دیگر بلاد اسلامی رخ داد؛ لذا اگر آنها مستقیم می‌توانستند از مرزها وارد ایران می‌شدند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تأکید کرد: اما آنها جنگ نیابتی را آغاز کردند؛ جنگ‌هایی مانند جنگ 33 روزه، نوار غزه، سوریه و دیگر جنگ‌ها که نتوانستند پیروز شوند همچنان اسلام پیروز میدان است.
انتهای پیام

captcha