پایان ششمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان
کد خبر: 3782434
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹

پایان ششمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

گروه فرهنگی ـ ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان روز گذشته، ۲۹ دی که با استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم جنوب استان کرمان همراه بود به‌کار خود پایان داد.

پایان ششمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان در مراسم اختتامیه این نمایشگاه گفت: در دو سال گذشته تلاش شده است که برنامه‌های فرهنگی در جنوب استان کرمان در حدی برگزار شود که در شأن و شخصیت مردم این منطقه باشد که تاکنون چنین بوده است.
وی با بیان اینکه مردم باید مطالبات خود را از مسئولان را با جدیت دنبال کنند و حق مردم این منطقه برگزاری برنامه‌های‌خوب و در خور شان آنها است افزود: مردم برنامه‌ای می‌خواهند که فرهنگ و هنر خود در آن دیده شود و به فرهنگ عمومی‌ منطقه توجه شود که این اتفاق در حال انجام است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان بیان کرد: تمام تلاش خود را بر این گذاشتیم که سال به سال بر رونق نمایشگاه کتاب جنوب کرمان افزوده شود تا جوابگوی مردم کتابخوان جنوب استان باشیم.
وی با بیان اینکه تمامی بن‌های نمایشگاه دو ساعت قبل از اختتامیه به پایان رسید، تصریح کرد: این مهم نشان داد که کتاب در سبد کالای مردم شهرستان‌های جنوب کرمان وارد شده و این یک کار فرهنگی بزرگی است و پیش‌بینی می‌شود فروش نمایشگاه بیش از یک میلیارد بوده است.
انتهای پیام

captcha