دوره بصیرت در تیپ ۳۷ زرهی شیراز برگزار شد
کد خبر: 3782466
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

دوره بصیرت در تیپ ۳۷ زرهی شیراز برگزار شد

گروه اجتماعی ـ دویست و هفتاد و ششمین دوره بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور، همسران و فرزندان تیپ ۳۷ زرهی شیراز طی ۴ روز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، دویست و هفتاد و ششمین دوره بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور، همسران و فرزندان تیپ 37 زرهی شیراز پس از چهار روز، امروز، 29 دی‌‌ماه به پایان رسید و گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اهدا شد.
در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور حجت‌الاسلام عزیز رضایی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس؛ مهدی احمدی افشار، فرماندهی تیپ و کارکنان و خانواده‌های شرکت کننده در تالار حضرت امام خمینی(ره) تیپ 37 زرهی برگزار شد، حجت‌الاسلام فضلی،‌ رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ37 زرهی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری این دوره در خصوص و اهداف و فواید دوره بصیرت جهت کارکنان و خانواده ها، مطالبی بیان كرد.
مهدی احمدی افشار، فرمانده تیپ 37 زرهی در ادامه این مراسم طی سخنانی به حوادث و توطئه‌هایی که دشمنان این مرز بوم در جهت براندازی این نظام مقدس طراحی کرده بودند مانند جنگ 8 ساله اشاره کرد و گفت: با تدابیر روح بخش امام راحل(ره) و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی این توطئه‌ها خنثی و نقش برآب شد.
وی افزود: بعد از جنگ هشت ساله ایادی استکبار به این نتیجه رسیدند که با جنگ و قدرت فیزیکی نمی‌توانند با این نظام مقدس مقابله كنند لذا به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی روی آوردند و باید برای مقابله با دشمنان در این جنگ نرم حضوری مؤثر داشته باشیم.
احمدی افشار در ادامه اظهار كرد: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری امروز بصیرت برای جامعه ما بسیار ضروری است و اگر خانواده‌های ما درست، صحیح و قوی و برابر سنت‌های الهی تشکیل شوند، قطعاً جامعه نیز جامعه‌ای پاک و سالم خواهد بود.
حجت‌الاسلام عزیز رضایی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس نیز در این مراسم گفت: ما دو نوع ولایت داریم یکی ولایت حق و یکی ولایت طاغوت و شیطان که این دو ولایت هر دو در پی مهندسی افکار، اخلاق، رفتار و اعمال انسان هستند تا انسان را در کنترل خود درآورند.
وی افزود: ولایت حق یک هدف مقدس دارد که آخرت و بهشت و رضایت خداوند را در پی دارد و ولایت طاغوت، افکار و ناهنجاری‌های مورد نظر خود برای دور کردن انسان از آن هدف مقدس را در پی دارد و این در تمامی زمان‌ها بوده و هست که بارزترین نمونه آن جریان عاشورا است كه ولایت حق و طاغوت در مقابل هم قرار گرفتند.
رضایی با یادآوری اینكه دوره‌های بصیرت در همین راستا برگزار می‌شوند، گفت: مسائلی که باعث افزایش بصیرت می‌شود مسائلی نظیر یاد خدا، تقوا و اخلاص است.
یادآور می‌شود، در این دوره چهار روزه اساتید مدعو از حوزه و دانشگاه در خصوص شیوه همسرداری، فرزند پروری، و تربیت فرزندان، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، اخلاق در خانواده و آسیب‌های فضای مجازی به تدریس پرداختند.
انتهای پیام

captcha