‌مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) در امامزادگان شاخص البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3782472
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

‌مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) در امامزادگان شاخص البرز برگزار می‌شود

گروه معارف ـ مدیرکل اوقاف البرز از برگزاری مراسم ویژه شب شهادت دختر نبی‌اکرم در امامزادگان شاخص این استان خبر داد و گفت: برنامه‌محوری این مراسم در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) در امامزادگان شاخص البرز

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بيان اينکه نگاه مسلمانان به مسائل گوناگون جامعه باید نگاهی فاطمی باشد، گفت: آنچه که در سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) بیش از همه چیز جلوه می‌کند، نگاه خاص حضرت صدیقه کبری(س) به مساله امامت و ولایت است.
وی افزود: در نگاه متعالی و در افق دید روشن حضرت زهرا(س) توجه به امامت و ولایت در حکومت اسلامی باعث دوری مردم از تفرقه، جاری شدن احکام دین و حاکم شدن اصل وحدت و یکپارچگی در بین امت می‌شود.
این مسئول با تأکید بر اینکه عظمت و عزت دنیای اسلام به پاس خدمات و جان فشانی‌های حضرت فاطمه(س) است، گفت: دوران پرفراز و نشیب زندگی حضرت فاطمه(س) بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز شد.
صالحی در ادامه از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزادگان شاخص البرز خبرداد و بیان کرد: برنامه‌محوری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه مراسم شنبه، 29 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا همراه با مداحی و سخنرانی برگزار می‌شود، از عموم مردم برای شرکت در این مراسم و بهره‌مندی از فیوضات ایام شهادت بی‌بی دو عالم دعوت کرد.
انتهای پیام

captcha