وضعیت فرهنگی؛ ملاک اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3782479
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

وضعیت فرهنگی؛ ملاک اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - کارشناس مسئول امور سینمایی ارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال سینما انقلاب ارومیه، میزبان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خواهد بود، گفت: فیلم‌های هر استان، با توجه به وضعیت فرهنگی منطقه انتخاب می‌شوند تا مخاطب‌پسندتر باشند.

وضعیت فرهنگی؛ ملاک اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در آذربایجان غربی

بابایی، کارشناس مسئول امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته در تهران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره 3 سال به‌طور مداوم در استانها برگزار شده است، ادامه داد: در مرحله اکران در ارومیه، سینما ایران میزبان این جشنواره بود و در سال دوم نیز سینما آزادی و امسال نیز سینما انقلاب، میزبان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خواهد بود.
بابایی افزود: طبق برنامه حدود 11 الی 14 فیلم جشنواره برای اکران در ارومیه انتخاب شده و با توجه به وضعیت فرهنگی منطقه، فیلم‌هایی که مطابقت دارند و اینجا مخاطب‌پسند خواهند بود، فرستاده می‌شوند و 12 الی 22 بهمن اکران خواهند شد و تاریخ‌های 19 و 20 بهمن نیز به دلیل شهادت حضرت فاطمه(س) تعطیل بوده و پس از آن اکران ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: سال گذشته 10 هزار و 500 نفر از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان استقبال کردند.
انتهای پیام

captcha