تكریم یاد شهدای منطقه شاپورجان شیراز
کد خبر: 3782489
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

تكریم یاد شهدای منطقه شاپورجان شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز از برگزاری یادواره شهدای روستای شاپورجان از دهستان قره‌باغ این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز امروز، 29 دی‌ماه گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت شهدای روستای شاپورجان از دهستان قره باغ شیراز برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسم با همنکاری خانواده معظم شهدای روستا، پایگاه مقاومت بسیج، دهیاری و شورای اسلامی روستا و کانون‌های فرهنگی و اهالی روستای شاپرجان فردا، 30 دی‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهدا(ع) شاپورجان برگزار خواهد شد.
دوستدار ادامه داد: این مراسم متناسب با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد كه در آن از سخنرانی مذهبی و مداحی و مرثیه‌سرایی استفاده می‌شود و در پایان نیز از خانواده شهدای این روستا تجلیل می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز گفت: هرچه داریم از شهدا است؛ چرا که شهدا همه چیز خود را خود را در راه اسلام تقدیم كردند و امروز اگر آسایش و آرامشی در کشور وجود دارد مدیون خون پاک آنان است.
وی در پایان از عموم مردم دهستان قره باغ خصوصاً روستای قره‌باغ و خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران جهت حضور با شکوه در مراسم دعوت کرد.
یادآور می‌شود، روستای شاپورجان از دهستان قره باغ شیراز با جمعیت 100000 نفر در زمان جنگ تحمیلی 5 شهید و 175 ایثارگر تقدیم به نظام جمهوری اسلامی ایران كرده است.
انتهای پیام

captcha