اکران ۱۱ تا ۱۴ اثر از فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین
کد خبر: 3782513
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

اکران ۱۱ تا ۱۴ اثر از فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین

گروه فرهنگی - مدیر اجرایی سی و هفتمین جشنواره فجر در استان قزوین گفت: مقررشده است ۱۱ تا ۱۴ فیلم این جشنواره برای علاقه‌مندان در قزوین اکران شود البته اینکه چه فیلم‌هایی را اکران کنیم مشخص نیست و منتظر نظر تهران هستیم و با توجه به سابقه سال‌های گذشته احتمالاً تا اواسط این هفته نام فیلم‌ها مشخص خواهد شد.

اکران 11 تا 14 اثر از فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین
به گزارش ایکنا از قزوین به نقل از ایسنا، امیر ملاحسنی مدیر اجرایی سی‌و‌هفتمین جشنواره فجر در استان قزوین، گفت: فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سینما مهتاب قزوین به نمایش درمی‌آید؛ البته به دلیل مصادف شدن با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور 19 و 20 بهمن‌ماه جشنواره تعطیل است.
ملاحسنی عنوان کرد: مقرر شده است ۱۱ تا ۱۴ فیلم این جشنواره برای علاقه‌مندان در قزوین اکران شود.
این مسئول گفت: قیمت بلیط‌ها ۱۰ هزار تومان خواهد بود و در صورت خرید پک جشنواره برای هر فیلم بلیط ۸ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: فروش بلیط فیلم‌های جشنواره فجر به‌صورت اینترنتی از طریق سایت قزوین تیکت صورت خواهد گرفت البته برای آن دسته از عزیزانی که نمی‌توانند به‌صورت اینترنتی بلیط تهیه کنند مراکزی را برای تهیه بلیط متعاقباً اعلام خواهیم کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای هر فیلم در قزوین سه سکانس اکران در نظر گرفته‌شده البته این موضوع بستگی به جدول تعداد فیلم‌ها دارد.
ملاحسنی با اشاره به کیفیت فیلم‌های جشنواره تصریح کرد: سال گذشته فیلم‌هایی که در قزوین اکران شد برخی تجربه هنری بود که همه نمی‌پسندیدند اما امسال فیلم‌های در نظر گرفته شده برای استان‌ها در یک سطح است و جذابیت خاص خود را دارد.
این مسئول در پایان در پاسخ به این سؤال که چه فیلم‌هایی در استان قزوین به نمایش درخواهد آمد اظهار کرد: اینکه چه فیلم‌هایی را اکران کنیم مشخص نیست و منتظر نظر تهران هستیم و با توجه به سابقه سال‌های گذشته احتمالاً تا اواسط این هفته نام فیلم‌ها مشخص خواهد شد.
انتهای پیام

captcha