قزوین، میزبان همایش ملی «هویت کودکان ایرانی ـ اسلامی» می‌شود
کد خبر: 3782527
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

قزوین، میزبان همایش ملی «هویت کودکان ایرانی ـ اسلامی» می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دومین همایش ملی «هویت کودکان ایرانی ـ اسلامی» سال آینده در قزوین برگزار می‌شود.

استان قزوین میزبان همایش ملی «هویت کودکان ایرانی- اسلامی» می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در نشست شورای آموزش و پرورش قزوین که امروز، 29 دی‌ماه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دومین همایش ملی «هویت کودکان ایرانی - اسلامی» ویژه دوره پیش‌دبستانی سال آینده به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش به منظور پرورش مبانی هویت اسلامی ایرانی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش از دبستان که شاکله شخصیتی آنان در حال شکل گیری است و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و فرهنگ سلامت برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: بهره‌مندی از ابزار هنر، معرفی و شناخت بیشتر آحاد جامعه از این مقوله، تقویت و انسجام هویت ایرانی اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و تقویت هویت ملی در این همایش مورد توجه خواهد بود.
رحمانی عنوان کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش مهم، تشکیل کارگروهی برون سازمانی و همچنین پیگیری مستمر در جلسات شورای آموزش و پرورش ضروری به نظر می‌رسد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خواستار همکاری دستگاه‌های مختلفی چون شهرداری، صدا و سیما، کانون پرورش فکری، میراث فرهنگی و گردشگری و بهزیستی در خصوص تخصیص امکانات، فضا و تجهیزات در راستای برگزاری این همایش شد.
به گزارش ایکنا، همایش هویت کودک ایرانی اسلامی برای اولین‌بار، شهریورماه سال جاری در استان یزد برگزار و دومین دوره آن در سال آینده با حضور 32 استان کشور به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha