برنامه‌های فرهنگی نوروز در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) باشد
کد خبر: 3782537
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
فروزانی:

برنامه‌های فرهنگی نوروز در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) باشد

گروه اجتماعی ـ معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس بر لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با فضای نوروز و در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، محمدابراهیم فروزانی، معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس در سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان با تأکید بر توسعه هماهنگی و همکاری کمیته‌های ستاد در نوروز 98 بر لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با فضای نوروز و در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) تأكید كرد و گفت: متولیان اجرای این برنامه‌ها، ضمن استفاده بیشتر از ابزارهای تبلیغاتی الکترونیکی و فضای اطلاع‌رسانی مجازی فضای نشاط را برای همشهریان و مسافران نوروزی فراهم كنند.
وی افزود: استان فارس علاوه بر مقصد سفر برای گردشگران داخلی و خارجی، معبر عبور مسافران به دیگر استان‌های جنوبی کشور نیز هست و با برنامه‌ریزی کارشناسی می‌توان از فرصت نوروزی و انتفاع اقتصادی استان استفاده کرد.
فروزانی تأكید كرد: باید با اضافه كردن مقاصد و محورهای جدید و توزیع زمانی و مکانی، در جهت ایمنی و کیفی‌سازی سفرها تلاش كنیم.
معاون گردشگری استانداری فارس در زمینه اسکان مسافران نیز گفت: باید در ایامی مانند نوروز، شرایط برای بهره‌برداری اقتصادی سرمایه‌گذارن ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان به وجود آید.
انتهای پیام

captcha