تفكر بسیجی در مجموعه سلامت به كار گرفته شود
کد خبر: 3782555
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

تفكر بسیجی در مجموعه سلامت به كار گرفته شود

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی با با بیان ‌اینکه سلامت مردم، یکی از اصولی‌ترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: انتظار می‌رود كه تفکر بسیجی در مجموعه سلامت، توأم با نظر کارشناسانه و تخصصی، به کار گرفته شود.

به گزارش ایكنا از فارس، كوروش كرم‌پور، نماینده مردم فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی امروز، 29 دی‌ماه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: انتظار می‌رود كه تفکر بسیجی در مجموعه سلامت، توأم با نظر کارشناسانه و تخصصی، به کار گرفته شود و همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنیم.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در توسعه خدمات سلامت این حوزه، گفت: نمره بسیار مناسبی را برای شبکه‌های بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت قائل هستم.
كرم‌پور با تأکید بر اینکه سلامت مردم، یکی از اصولی‌ترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی است، افزود: سازماندهی صورت گرفته و امکانات فراهم آمده، در شرایط عادی به دست نمی‌آید؛ مگر اینکه از پزشک و پرستار گرفته تا تمامی اجزا، نگاهی بسیجی و ایثارگرانه داشته باشند.
وی به تداوم این نگاه طی سال‌های اخیر در مجموعه سلامت فارس و با وجود تغییر مسئولیت‌ها اشاره کرد و گفت: در دو دوران تغییر مسئولیت‌ها در دانشگاه، یک موضوع مشترک بوده و آن هم تفکر بسیجی و خدمتگذاری به نظام جمهوری اسلامی و مردم است و اینکه این امر، یک فرصت طلایی برای دنیا و آخرت قلمداد شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی که بر اساس کارشناسی صورت گیرد، موجب توسعه عدالت در جامعه می‌شود، توجه به موضوع آمایش سرزمینی را بستری برای دستیابی به این مهم خواند.
کرم‌پور با یادآوری اینكه با معاونان و مدیران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ارتباط تنگاتنگی دارد، گفت: تلاش در حوزه بهداشت و درمان باید شبانه‌روزی باشد و من این را امروز شاهد هستم.
نماینده مردم فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین با اشاره به ارائه خدمات سلامت فارس به مردم دیگر استان‌ها و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس، این را نمودی از پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان استان برای دستیابی به این جایگاه دانست.
انتهای پیام

captcha