آغاز هفته سوم داوری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در بخش شفاهی
کد خبر: 3782585
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

آغاز هفته سوم داوری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در بخش شفاهی

آغاز هفته سوم داوری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در بخش شفاهی گروه حوزه‌های علمیه ــ هفته سوم و پایانی داوری مرحله مقدماتی بخش شفاهی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی در حال انجام است و هفته جاری به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایکنا، در این مرحله از داوری که نتیجه راه‌یافتگان به مرحله نهایی مشخص می‌شود، از هر ملیت به 3 نفر برتر مجوز ورود به مرحله پایانی داده می‌شود، به شرطی که به حدنصاب امتیاز لازم برسند.

بر اساس این گزارش، مسابقات مرحله مقدماتی بخش شفاهی به صورت متمرکز و با حضور ناظران ستاد مسابقات، در تمامی مراکز و مدارس قم، مشهد، اصفهان، تبریز، آشتیان و گرگان برگزار شده است و فایل صوتی و تصویری اجرای تلاوت هر متسابق ضبط و به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است که هم‌اکنون هفته سوم داوری خود را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است، در این مرحله 500 نفر در بخش برادارن و بیش از 200 نفر در بخش خواهران ارزیابی می‌شوند و حجت‌الاسلام سمیعی‌فرد در بخش حُسن حفظ و وقف و ابتدا،‌ استاد ذبیح‌الله ترکمن در بخش تجوید و استاد علی علیزاده و محمدعلی دهدشتی در بخش صوت و لحن، داوری مرحله مقدماتی را عهده‌دار هستند.

همچنین مرحله نهایی مسابقات در اوایل اسفند ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

captcha