رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت دولت قرار دارد
کد خبر: 3782595
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت دولت قرار دارد

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد گفت: دیدار با خانواده شهدا و بررسی و رسیدگی به مشکلات آنان در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد.

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت دولت قرار داردحسین شرافتی‌راد، فرماندار تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان به صورت مستمر در برنامه‌های مدون ما قرار دارد. همچنین بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا و درخواست‌ها و پیشنهادات آن‌ها همواره یکی از اولویت‌های تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت‌رسانی به این خانواده‌های گرانقدر است.

وی افزود: شهدا برای ایجاد امنیت این میهن اسلامی جان خود را نثار کردند و این وظیفه ماست، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا، خانواده‌های آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم و مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: در آستانه فرارسیدن یوم‌الله دهه فجر قرار گرفته‌ایم و یادآوری خاطرات شهدا فرصتی برای درک بهتر از شرایط موجود خواهد بود، امنیت و استقلالی که امروز خانواده‌های ایرانی از آن بهره‌مند هستند با قطره قطره خون جوانان، مردان و زنانی به ثمر رسیده که از خانواده خود دست کشیدن تا این نظام پایدار بماند.

شرافتی‌راد مطرح کرد: شهرستان مرزی تایباد 114 شهید، 277 جانباز و 32 آزاده تقدیم این نظام و انقلاب کرده و تکریم خانواده آنان در اولویت تمام نهادهای دولتی و غیردولتی است.

انتهای پیام

captcha