ایجاد ۳۸۰ تشکل مردم‌نهاد قرآنی در اردبیل
کد خبر: 3782618
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

ایجاد ۳۸۰ تشکل مردم‌نهاد قرآنی در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این اداره توانسته است تاکنون ۳۸۰ تشکل مردم‌نهاد از جمله مؤسسات، خانه‌های قرآنی و جلسات دائمی قرآن را در سطح استان فعال کند.

ایجاد ۳۸۰ تشکل مردم‌نهاد قرآنی در سطح استان اردبیلحجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و اصل ۴۴ قانون اساسی در واگذاری برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی به مردم و جوانان توانمند و با استعداد، اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل توانسته است تاکنون ۳۸۰ تشکل مردم نهاد از جمله مؤسسات، خانه‌های قرآنی و جلسات دائمی قرآن را در سطح استان فعال کند.
وی گفت: نتیجه ایجاد این تشکل‌ها تربیت نسل سالم در جامعه از جمله حافظان، قاریان با حضور بیش از ۵۰۰۰ مربی فعال در سطح استان است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش حفظ قرآنی در مؤسسات اظهار کرد: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تربیت ۱۰ میلیون حافظ در سطح کشور، مؤسسات قرآنی اردبیل برنامه‌ریزی لازم برای تربیت حفاظ در سطوح مختلف اعم از حافظ کل تا حافظ یک جزء را در دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام

captcha