هرگونه گران فروشی در اردبیل به صورت کارشناسی کنترل می‌شود
کد خبر: 3782656
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

هرگونه گران فروشی در اردبیل به صورت کارشناسی کنترل می‌شود

گروه اجتماعی ـ استاندار اردبیل گفت: گرانفروشی در استان به‌صورت کارشناسی کنترل و با متخلفانی که اجناس و یا خدمات خود را بالاتر از قیمت قانونی عرضه کنند، برخورد می‌شود.

با متخلفان گرونفروش برخورد قانونی می‌کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل، اظهار کرد: روند افزایشی نرخ‌ها در برخی اقلام ضروری در بازار مشاهده می‌شود و این افزایش نامعقول پذیرفتنی نبوده و ضروری است که برای جلوگیری از افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها اقدام اساسی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: مایحتاج مردم همچون گوشت مرغ و گوشت قرمز جزو ضروریات زندگی بوده و باید روند و دلایل افزایش قیمت این کالا‌ها با نظارت بر چرخه تولید، مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
استاندار اردبیل گفت: با استخراج قیمت تمام شده و لحاظ کردن سود منطقی آن باید از سیر صعودی قیمت این اقلام پیشگیری و با کوتاه کردن دست سودجویان، جلوی گرانفروشی‌ها به صورت کارشناسی گرفته شود.
بهنامجو با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی و طیور از جمله ذرت و جو گفت: در این خصوص ضروری است جهاد کشاورزی اقدامات لازم را برای تغییر الگو و افزایش سطح کشت این محصولات به عمل آورد تا سود بیشتری عاید کشاورزان استان شود.
استاندار اردببل همچنین برنامه ریزی برای توزیع میوه شب عید را مورد تاکید قرار داد و گفت: همانند سال‌های گذشته سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری این وظیفه را عهده دار خواهد بود و میوه شب عید با قیمت ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت بازار به مردم عرضه خواهد شد.
انتهای پیام

captcha