۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد در استان اردبیل فعالیت می‌کنند
کد خبر: 3782671
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد در استان اردبیل فعالیت می‌کنند

گروه اجتماعی ـ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از فعالیت ۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد در این استان خبر داد و گفت: اعضای فعال این سازمان‌ها گام‌های مؤثری در جهت حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین ایفا می‌کنند.

۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد در استان اردبیل فعالیت می‌کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در سطح کشور شورای هماهنگی سارمان‌های مردم‌نهاد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل افتتاح شد.
وی استفاده از توان و ظرفیت مشارکت‌های مردمی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و تصریح کرد: هم اکنون ۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند و اعضای فعال این سازمان‌ها گام‌های مؤثری در جهت حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین ایفا می‌کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تشکیل شورای هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد را حلقه وصل سازمان‌های مردم‌نهاد فعال استان عنوان کرد و افزود: افزایش فعالیت‌های تخصصی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ساماندهی، نظارت و همکاری از اهداف تشکیل این شورا است.
خدادادی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته اعضای شورای هماهنگی در طی جلسات هفتگی خود به بررسی و ارائه راهکار برای یکی از آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، فضای مجازی، فقر و بیسوادی خواهند پرداخت و فعالیت‌های خود را مطابق با مناطق آسیب‌پذیر تدوین خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha