بهره‌مندی ۶۷۰۰ یتیم لرستانی از طرح اکرام
کد خبر: 3782675
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

بهره‌مندی ۶۷۰۰ یتیم لرستانی از طرح اکرام

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به بهره‌مندی شش هزار و ۷۱۴ یتیم لرستانی از طرح اکرام، گفت: سرانه دریافت هر یتیم ۱۳۲ هزار تومان است که مستقیم از طرف حامی به‌ حساب فرزند معنوی واریز می‌شود.

بهره‌مندی 6700 یتیم لرستانی از طرح اکرامبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان امروز، 30 دی در جمع خبرنگاران، گفت: طی 9 ماهه امسال از طریق صندوق‌های صدقه کمیته امداد لرستان 52 میلیارد ریال جمع‌آوری‌ شده است.
وی به نحوه مصرف صدقات اشاره کرد و افزود: صددرصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.
محمدی‌فارسانی با بیان این‌که 187 هزار مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد و علاوه‌ بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #066*8877* به‌ آسانی از طریق تلفن همراه خود صدقه و یا سایر کمک‌ها را واریز کنند، اظهار کرد: حامیان طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان نیز در این مدت حامیان ماهانه مساعدت‌های خود را به‌حساب ایتام موردحمایت خود واریز کردند.
وی با اشاره به بهره‌مندی شش هزار و 714 یتیم لرستانی از طرح اکرام، گفت: سرانه دریافت هر یتیم 132 هزار تومان است که مستقیم از طرف حامی به‌ حساب فرزند معنوی واریز می‌شود.

انتهای پیام

captcha