انتشار اولین‌های جنگ تحمیلی در فصلنامه مرکز دفاع مقدس خرمشهر
کد خبر: 3782684
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

انتشار اولین‌های جنگ تحمیلی در فصلنامه مرکز دفاع مقدس خرمشهر

گروه فرهنگی ـ مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از انتشار اولین فصلنامه این مرکز فرهنگی با محتوای اولین‌های دفاع مقدس در اسفندماه امسال خبر داد.

انتشار اولین فصلنامه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در اسفند

عبدالامیر عریضاوی، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مستمر و روزانه واحد اسناد و پژوهش موزه جنگ خرمشهر، ثبت وقایع جنگ تحمیلی منطقه جغرافیایی خرمشهر با همکاری مدافعان و رزمندگان خرمشهر است.

وی اظهار کرد: این واحد با همکاری جمعی از فعالان رسانه‌ای، جلساتی را به منظور ثبت وقایع با حضور رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس ترتیب داده که در این جلسات وقایع بازگو شده توسط رزمندگان حاضر در صحنه‌های نبرد ثبت و ضبط می‌شود.

عریضاوی با بیان اینکه این برنامه با هدف ثبت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس در خرمشهر دنبال می‌شود، افزود: این مصاحبه‌ها به دو شکل عرضه خواهد شد؛ یکی در قالب تاریخ شفاهی و دیگری در قالب چاپ کتاب مجموع خاطرات رزمندگان خرمشهر که جلد اول آن خردادماه رونمایی شد و مابقی آن اسفندماه رونمایی خواهد شد.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از انتشار فصلنامه این مرکز فرهنگی خبر داد و گفت: اولین شماره این فصلنامه اسفندماه امسال منتشر خواهد شد. یکی از مطالب این نشریه، گزارشی درباره اولین‌های دفاع مقدس در خرمشهر است. به طور مثال اولین عملیات خاکی و آبی در دفاع مقدس که برای ثبت آن با رزمندگان حاضر در آن مصاحبه شده است.

انتهای پیام

captcha