توطئه ناکام غرب در موج‌سواری رسانه‌ای بر مطالبات کارگری/ خوابی که تعبیر نخواهد شد
کد خبر: 3782694
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

توطئه ناکام غرب در موج‌سواری رسانه‌ای بر مطالبات کارگری/ خوابی که تعبیر نخواهد شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ توطئه غرب از طریق موج‌سواری رسانه‌ای برای براندازی نظام، این‌بار از طریق مطالبات به حق کارگری شکل گرفته بود که همچون گذشته بازهم توسط سربازان گمنان امام زمان(عج) خنثی شد.

توطئه ناکام غرب در موج‌سواری رسانه‌ای بر مطالبات کارگری/ خوابی که تعبیر نخواهد شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برکسی پوشیده نیست که ریشه تمام دشمنی‌ها و توطئه‌ها بر ضد ملت ایران «انقلاب اسلامی» است و به همین دلیل استکبار جهانی، معاندین و معارضین غربی، این‌بار از طریق توطئه‌چینی و هم‌دستی با جریان‌های مارکسیستی و تجزیه‌طلب، با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و جذب افراد در داخل و خارج، آن‌هم با صرف هزینه‌های هنگفت از طریق جنگ روانی و تحریک احساسات جوانان و پوشش گسترده رسانه‌ای سعی در براندازی نظام داشتند که با هوشیاری و بصیرت رهبری، مردم ولایت‌مدار و سربازان گمنام امام زمان(عج)، این توطئه‌های خصمانه نیز خنثی شد. 

بوقچی‌های رسانه‌ای،  تمام قد در خدمت ضد انقلاب

البته جریان ضد انقلاب تلاش کرد با کمک بوقچی‌های رسانه‌ای خود به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی اعتراض به حق کارگری را که آن‌هم به دلیل سوء مدیریت مسئولان بود؛ به حاشیه ببرد.

 این‌بار، جریان‌های مارکسیستی و تجزیه‌طلب از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و به کمک عوامل خود فریفته داخلی و خارجی سعی در ایجاد آشوب، ملتهب نشان دادن فضای اعتراضات به حق مردمی و وارد کردن خسارت به اموال عمومی را داشتند که تمامی این اقدامات در راستای القای ناکارآمدی نظام بود که خوشبختانه این اقدام و حرکت خصمانه، توسط مردم ولایت‌مدار خوزستان پاسخ داده شد.

ناگفته نماند که این جریانات با سناریوی از پیش تعیین شده آن‌هم با شناسایی و آموزش افراد، وارونه‌سازی مطالبات به حق مردم، وانمود می‌کردند که مردم مخالف اساس نظام و رهبری هستند و حال آن که اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی و به‌ویژه بحث بیکاری که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مطالبه به حق است که مسئولان و دولتمردان نباید نسبت به حل آن‌ها بی‌توجه و غافل باشند.

جریان‌سازی غرب بر ادعای دروغین شکنجه اسماعیل بخشی!

 چند ماه پیش در استان خوزستان، جریان‌های مارکسیستی و تجزیه‌طلب فعالیت گسترده‌ای کردند به‌طوری‌که با همکاری عوامل نفوذی و خود فریفته داخلی و خارجی و البته با همراهی از پیش تعیین شده رسانه‌های خارجی و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق شایعه‌سازی و تشویش اذهان عمومی و پخش گسترده اعتراضات به حق مردمی و ربط دادن آن به نظام در شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی و جیره‌خوار دولت‌های استعمارگر انگلیس و آمریکا سعی در براندازی نظام دارند، این دو جریان مذکور داستان دروغین شکنجه اسماعیل بخشی یکی از افراد بازداشتی در ماجرای اعتراضات هفت تپه بلافاصله پس از مطرح شدن از جانب وی به خبر برجسته تبدیل کردند! این حجم انبوه از پوشش خبری به ادعای یک بازداشتی آن‌هم یک‌ماه پس از آزادی وی به وضوح از هماهنگی قبلی رسانه‌های غربی حکایت داشت.

البته اسماعیل بخشی به اعتراف خود و به گواهی اسناد موجود عضو «حزب کمونیست کارگری» - از گروهک‌های وابسته به تروریست‌های «کومله» - بوده و مأموریت گروهکی او، ایجاد آشوب و برپایی اعتراضات کارگری بوده است و با این منظور سعی در بهره‌برداری از مطالبات برحق کارگران مظلوم هفت تپه داشته است.

توطئه ناکام غرب در موج‌سواری رسانه‌ای بر مطالبات کارگری/ خوابی که تعبیر نخواهد شد

ملت ایران هرگونه دخالت در امور کشورمان را به شدت محکوم می‌کند

ضمن تأکید بر اینکه ملت ایران، هر گونه توطئه‌چینی و دخالت بیگانگان در امور کشورمان را به شدت محکوم و به صراحت اعلام می‌کند هیچ دولت و جریانی حق دخالت در امور کشورمان را ندارد و با معاندین، معارضین، منافقین و توطئه‌گران فریب خورده داخلی و خارجی به شدت برخورد خواهد کرد و همه بدانند که ملت شهید پرور ایران اسلامی همچون گذشته سیلی محکمی به این مزدوران خواهد زد.

البته در ماه‌های اخیر غربی‌ها با زمینه‌چینی در جهت فریب افکار عمومی و تصویرسازی ذهنی غلط، نا امید کردن مردم و القای ناکارآمدی نظام در رسانه‌های معاند فارسی‌زبان به‌ویژه در بستر شبکه‌های اجتماعی، عملاً در راستای تحقق خواسته‌های نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکا میدان‌داری می‌کنند و با مستمسک قرار دادن برخی اعتراض‌ها در شهرهای ایران به‌خصوص استان خوزستان نسبت به مسایل و مطالبات صنفی و اقتصادی و بومی، بر تنور تشدید التهابات دمیدند.

خواب دشمنان برای چهلمین سالگرد انقلاب تعبیر نخواهد شد

باید تاکید شود که مهم‌ترین هدف دشمن از جنگ اقتصادی جدا کردن ملت از انقلاب است تا به خیال خامشان نگذارند، ملت شهید پرور ایران اسلامی  چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیرند، به صراحت اعلام می‌کنیم کور خواندند! ملت ایران نه تنها چهلمین سالگرد بلکه تمامی سالگردهای انقلاب را جشن خواهد گرفت.

البته می‌بایست مسئولان به تبیین برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن بپردازند زیرا که دشمنان در مقطع فعلی بر سه محور مهم همچون جنگ اقتصادی، جنگ و فشار روانی و آشوب‌سازی تمرکز کرده‌اند که به حول و قوه الهی توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همانند آنچه ظرف ۴۰ سال اخیر اتفاق افتاده همچنان محکوم به شکست است.

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بهترین رهکار مقابله با دشمنان

در پایان یاد‌آور می‌شود، به فرموده رهبر معظم انقلاب، بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است؛ خدمتی که اساس وظیفه و رسالت یک مسئول در نظام اسلامی را تشکیل می‌دهد و بی‌توجهی به آن بی‌شک خیانت به دستاورد و میراثی است که از امام و شهیدان برای ما به یادگار مانده است.

به قلم حسین عبدالعزیزی

captcha