دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، مغفول مانده است
کد خبر: 3782698
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، مغفول مانده است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی مغفول مانده است، گفت: اصل انقلاب و تغییر و تحول، مباحث فکری و اعتقادی بوده و به این مباحث باید بیشتر توجه شده و سرمایه‌گذاری شود؛ چرا که نمود بیشتری خواهد داشت.

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، مغفول مانده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی‌ صبح امروز، 30 دی‌ماه‌ در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، با اشاره به اینکه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، باید به شکل شایسته برگزار شوند، اظهار کرد: با عنایت خداوند، مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی یقیناً باشکوه‌تر و بهتر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: انسان به مرور زمان، عنایت، لطف و حمایت خداوند از انقلاب را به‌طور واضح و روشن می‌بیند، مقام معظم رهبری در 19 دی‌ماه به پیش‌بینی آمریکا و غرب اشاره کردند که به صراحت اعلام کرده بودند که چهل سالگی انقلاب برگزار نخواهد شد و واقعیت این است که فقط عنایت خداوند موجب تداوم این انقلاب بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی افزود: محاصره، تبلیغات و هجمه از سوی دشمنان نظام در این ایام بیشتر بوده و امداد الهی نیز به تبع آن افزایش می‌یابد.
وی با تأکید بر اینکه در تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی، به مباحث معنوی نیز باید بیشتر توجه شود، بیان کرد: مباحث مادی، همواره وجود داشته و باعث افتخار است که با وجود تحریم‌ها، انقلاب اسلامی توانسته گام‌های بزرگی بردارد و به‌صورت معجزه‌آسایی بوده است که 40 سال در برابر هجمه‌ها دوام آورده و پیشرفت کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در رابطه با دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی نیز گفت: باید بررسی شود که انقلاب اسلامی از نظر تاثیرات معنوی چه تاثیراتی در دنیا داشته و یک حرکت علیه ظلم آغاز شده و مسئله معنوی بین جوانان چه میزان بوده است، ایثار، مقاومت، شهادت‌طلبی و جان‌فشانی قبل از انقلاب به این میزان وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی مغفول مانده است، یادآور شد: اصل انقلاب و تغییر و تحول، مباحث فکری و اعتقادی بوده و به این مباحث باید بیشتر توجه شده و سرمایه‌گذاری شود؛ چرا که نمود بیشتری خواهد داشت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی بیان کرد: شهدای مدافع حرم، تربیت‌یافته انقلاب اسلامی هستند و باید به تربیت‌یافته‌های غرب نیز توجه کرده و این دو را قیاس کنیم.
انتهای پیام

captcha