۴۰ محفل قرآنی در روستاهای گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3782700
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

۴۰ محفل قرآنی در روستاهای گیلان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان گیلان از برگزاری «کاروان قرآنی انقلاب» همزمان با فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب در روستاهای این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا وحیدی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری «کاروان قرآنی انقلاب» در روستاهای گیلان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب 40 محفل انس با قرآن در روستاهای استان گیلان با حضور کشاورزان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قاریان برگزیده استانی در این محافل به تلاوت می‌پردازند، افزود: تکیه به فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگی و ارتقاء معنویت جامعه در ابعاد گوناگون است و انس و الفت با کلام الهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه مؤثر است.

وحیدی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی از روز شنبه، 6 بهمن‌ماه برگزار می‌شوند، گفت: کمیته روستایی و عشایری برنامه‌های بسیار مناسب متنوعی را در طول ایام دهه فجر اجرا خواهد کرد که تمام برنامه‌ها مشخص شده و در بازه زمانی تعیین شده، اجرا می‌شود. ما باید قدردان همه روستائیان و عشایر باشیم که در طول انقلاب و جنگ تحمیلی با تمام سختی‌ها با کمترین امکانات با قدرت و ایمان ایستادگی نمودند و برای انقلاب تلاش کردند.

انتهای پیام

captcha