بزرگترین رویداد قرآنی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3782703
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

بزرگترین رویداد قرآنی یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان از ثبت‌نام بیش از سه هزار نفر تاکنون در استان خبر داد.

بزرگترین رویداد قرآنی در یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان اظهار کرد: بحمدالله آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال جاری با تعامل و همکاری این اداره کل، اداره ارشاد، آموزش و پرورش و صدا و سیما اجرا خواهد شد که انتظار داریم شاهد یک رویداد بزرگ قرآنی به صورت هم افزا باشیم.
وی افزود: امید است این گونه تعاملات سرلوحه کار قرار بگیرد و بتوانیم با مشارکت و کار دسته جمعی بیشتر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی قدم برداریم.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب در سال گذشته انتظار داریم تعداد شرکت کنندگان سال 97 در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان رشد چشمگیری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون تا 10 بهمن ماه جاری تمدید خواهد شد گفت: آمار ثبت نام کنندگان در استان یزد تاکنون بیش از سه هزار نفر است که این آمار متغیر و امیدواریم تا پایان مهلت ثبت نام رشد چشمگیری داشته باشد.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از همراهی و همکاری دستگاه‌ها و ادارات تقدیر و تشکر کرد و برای تمامی فعالان قرآنی آرزوی سلامتی کرد.
به گزارش ایکنا، آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 10 رشته حفظ و مفاهیم در 5 رشته در تاریخ نهم اسفندماه سال جاری به عنوان بزرگترین رویداد قرآن همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha