افتتاح ۱۴۶ پروژه اقتصادی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3782719
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
همزمان با چهل سالگی انقلاب؛

افتتاح ۱۴۶ پروژه اقتصادی در آذربایجان غربی

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از افتتاح ۱۴۶ پروژه اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۹۹ میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.

افتتاح 146 پروژه اقتصادی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، 30 دی‌ماه‌ در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان گفت: 461 پروژه با اعتبار 2 هزار و 217 میلیارد تومان، 99 پروژه عمران روستایی، 60 پروژه عمران شهری و جمعا 560 پروژه عمرانی در این دهه افتتاح خواهد شد.
وی همچنین از افتتاح 146 پروژه اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیز با اعتباری بالغ بر 699 میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.
آرامون ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر رغبت مردم به استفاده از فضای مجازی است، پیشنهاد می‌شود از ظرفیت این فضا نیز در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه نوگرایی در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید مدنظر باشد، اظهار کرد: در بیان شعارها و برنامه‌هایی که توسط اشخاص خاص برگزار می‌شود، باید نوگرایی صورت گرفته و از افراد جدید استفاده شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: فضاسازی و طراحی المان و مبلمان شهری نیز امروز به یک علم تبدیل شده و در طراحی شهر به‌مناسبت دهه فجر باید از کارهای نو و خلاقانه دانشجویان بهره برد تا جوان‌پسندتر باشند.
انتهای پیام

captcha