دمای هوا در خلخال به ۱۹ درجه زیرصفر رسید
کد خبر: 3782723
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

دمای هوا در خلخال به ۱۹ درجه زیرصفر رسید

گروه اجتماعی ـ سرمای هوای خلخال صبح امروز به اوج خود رسید و اهالی این شهر شب گذشته و صبح امروز با تحمل هوای ۱۹ درجه زیر صفر، سردترین شب دی‌ماه زمستان امسال را پشت سر گذاشتند.

دمای هوا در خلخال به ۱۹ درجه زیرصفر رسیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرامرز فرض‌الله‌پور، رئیس اداره هواشناسی خلخال‌ امروز، ۳۰ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، از کاهش دمای هوای امروز این شهر به ۱۹ درجه زیر صفر با ۷۵ درصد رطوبت خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با سردترین زمان روز گذشته ۸ درجه کاهش نشان می‌دهد.
‌فرض‌الله پور افزود: حداقل دمای هوای ثبت شده در دی ماه امسال در این شهر ۱۵ درجه زیر صفر بوده که سرمای امروز نسبت به سردترین روز دی ماه امسال ۴ درجه کاهش نشان می‌دهد.
مدیریت آموزش و پرورش منطقه خلخال نیز برغم سرمای شدید مدارس پیش دبستانی را تعطیل و مقطع ابتدایی را نیز با یک ساعت تاخیر در حضور در مدارس اعلام کرد.
افزایش شدت سرما در روز‌های اخیر و پس از قطع بارندگی‌ها موجب افزایش سرما خوردگی و آنفلوانزا در بین شهروندان خلخالی و شلوغی مطب پزشکان و اورژانس بیمارستان این شهر شده است.
سردی هوا و کاهش دمای هوا به منفی ۱۹ درجه موجب یخ زدگی سیستم لوله کشی و کنتور آب برخی از واحد‌های مسکونی و تجاری در این شهر شد.
شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال شهروندان را به پوشش کنتور آب و واحد‌های تجاری با استفاده از الیاف پشم شیشه و سایر امکانات پیشگیرانه از نفوذ برودت هوا به محفظه‌های کنتور توصیه کرد.
انتهای پیام

captcha