کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان
کد خبر: 3782727
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف شهرستان کاشان گفت: خیرین کاشانی بیش از یکصد میلیارد ریال صرف بازسازی و مصارف بقاع متبرکه کاشان کرده‌اند.

کمک 100 میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر توسلی اظهار کرد: از آنجائی که در کاشان ۱۲۰ بقعه متبرکه وجود دارد که مدفن مبارک امامزادگان عظیم الشان است و از طرفی نیز عشق و ارادت قلبی شیعیان به امامزادگان همچون مدالی بر سینه اهالی شهر دارالمومنین کاشان می‌درخشد؛ لذا خیرین و نیکوکاران جهت تامین هزینه‌های بقاع متبرکه شهرستان کاشان در قالب طرح مودت که شامل بر کمک‌های غیر نقدی به هر اندازه و توان شخص است کمک کرده‌اند.
وی ادامه داد: این کمک‌ها شامل مصالح ساختمانی، خدمات تبرعی و وسایل و تجهیزات مورد نیاز بقاع متبرکه است که عموما به کمک های غیرنقدی زائران و خیرین اطلاق می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: اینگونه کمک‌های غیر نقدی با رصد فعالیت بقاع متبرکه بطور مداوم در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف ثبت می‌شود.
حجت‌الاسلام توسلی اضافه کرد: در سال جاری آستان مقدس امامزاده علی بن باقر علیه السلام و امامزادگان ابراهیم بن موسی علیه السلام فین، امامزاده سلیمان بن حسن علیه‌السلام قمصر، امامزاده ولی بن موسی علیه السلام راوند بیشترین کمک‌های غیر نقدی خیرین نیکوکار را جذب نموده‌اند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت خیرین افزود: هر کس به هر اندازه که در توان دارد حتی با اهدای یک جلد قرآن می تواند در این امر خیر یاری رسان هیئت امنا بوده و در عمران و آبادانی بقاع متبرکه تلاش نماید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: اینگونه خدمات میتواند در قالب کمک‌های جنسی غیرنقدی در زمینه‌های عمرانی، جاری و فرهنگی بقاع متبرکه نقش موثری داشته باشد.
انتهای پیام

captcha