کبوتر‌های خونین‌بال بعد از ۳۰ سال در آغوش وطن آرمیدند
کد خبر: 3782731
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

کبوتر‌های خونین‌بال بعد از ۳۰ سال در آغوش وطن آرمیدند

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع پیکر‌های مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس که بعد از ۳۰ سال به وطن بازگشتند، در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم تشییع پیكرهای مطهر شهیدان حسین سهامی‌فرد، حمزه كرمی و جهانگیر امیری از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز، 30 دی‌ماه جاری با حضور حداكثری مردم ولایتمدار و متدین در شیراز برگزار شد.
این مراسم از ساعت 9 صبح امروز از حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) آغاز شد كه در آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) بر پیكرهای مطهر آنان اقامه نماز كرد.
در ادامه مراسم پیكرهای مطهر شهدا بر روی دستان مردم خداجو و متدین شیراز تا ابتدای خیابان حسینی منتقل شد و سپس پیكر مطهر شهید حسین سهامی‌فرد برای خاكسپاری به گلزار شهدای شیراز منتقل شد.
پیكر مطهر شهید حمزه كرمی به شهرستان كازرون و پیكر شهید جهانگیر امیری به نورآباد ممسنی برای تشییع و خاكسپاری انتقال یافت كه مراسم‌‌های خاكسپاری پیكرهای مطهر این شهدا بناست كه فردا، اول بهمن‌ماه در این شهرستان‌ها برگزار شود.
این شهدای دوران دفاع مقدس در خرداد سال ۶۷ در منطقه شلمچه در تک دشمن به شهادت رسیده‌اند که پس از ۳۰ سال به آغوش وطن بازگشتند.
یادآور می‌شود، مراسم وداع مردم شیراز با این شهدا شب گذشته، 29 دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
انتهای پیام

captcha