لزوم تبیین چهره به چهره موازین انقلاب اسلامی
کد خبر: 3782736
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

لزوم تبیین چهره به چهره موازین انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت کانون‌های مساجد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: کانون‌های مساجد، همواره با پشتکار و حرکت‌های خوب از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند، ما باید از خود و از جمع‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی شروع کرده و چهره به چهره موازین انقلاب را تبیین کنیم.

لزوم تبیین چهره به چهره موازین انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز، 30 دی‌ماه‌ در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، از اجرای سرود 40 هزار نفری در سراسر کشور همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی خبر داد و گفت: سهم مرکز استان و ارومیه در این سرود 200 نفر بوده و در محل فرودگاه ارومیه، این سرود را اجرا خواهند کرد.
وی ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز این سرود قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی‌ها برگزار خواهد شد و کل سهمیه استان برای اجرای سرود 1600 نفر است که اگر شرایط جوی مساعد نباشد، این سرود در ارومیه در مسجد اعظم اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی افزود: دو سرود «خمینی ای امام» و «ای ایران» برای اجرا انتخاب شده که هر کدام به مدت 12 و 6 دقیقه خواهند بود.
وی یادآور شد: ظرفیت کانون‌های مساجد، ظرفیت بزرگی است و همواره با پشتکار و حرکت‌های خوب از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند، ما باید از خود و از جمع‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی شروع کرده و چهره به چهره موازین انقلاب را تبیین کنیم و تمامی مسئولان نیز باید دستاوردهای نظام را تبیین کنند تا مردم با جان و دل گوش فرا دهند.
انتهای پیام

captcha