۵۵ هزار نهال بلوط توسط دانش‌آموزان لرستانی غرس شد
کد خبر: 3782744
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

۵۵ هزار نهال بلوط توسط دانش‌آموزان لرستانی غرس شد

گروه اجتماعی ـ معاون آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر ترویج فرهنگ زیست محیطی در مدارس، گفت: در سایه تعامل و همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد تاکنون بیش از ۵۵ هزار اصله نهال بلوط توسط دانش‌آموزان لرستانی غرس شده است.

۵۵ هزار نهال بلوط توسط دانش‌آموزان لرستانی غرس شدبه گزارش ایکنا از لرستان، فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان یکشنبه، ۳۰ دی‌ماه در مراسم هوای پاک، مسئولان و مردم که در دبستان پسرانه شاهد خرم‌آباد برگزار شد، با تأکید بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ زیست محیطی در سطح آموزش و پرورش، اظهار کرد: در این راستا برای اولین بار در سطح کشور سمند لرستانی به‌عنوان نماد مسابقات کشتی دانش‌آموزان کشور انتخاب شد که کلیپ آن به‌عنوان کلیپ برتر کمیته المپیک شناخته شده است.
وی به توزیع نهال درخت بلوط در سطح مدارس استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر این در قالب طرح «هر دانش‌آموز یک درخت بلوط» تاکنون ۵۵ هزار نهال بلوط توسط دانش‌آموزان استان کاشته شده است.
بهرامی حفاظت از مواهب طبیعی و نعمت‌های خدادادی را وظیفه همگانی ذکر کرد و یادآور شد: لرستان صنعت پیشرفته ندارد اما دارای طبیعت بکر است که باید در حفظ آن کوشا باشیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اعلام آمادگی آموزش و پرورش لرستان برای هرگونه تعامل و همکاری با محیط زیست، یادآور شد: مدارس بهترین مکان برای ترویج تبیین و توسعه فرهنگ زیست محیطی هستند.

انتهای پیام

captcha