جذب بدون آزمون دانشجو در دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع)
کد خبر: 3782783
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

جذب بدون آزمون دانشجو در دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع)

گروه فرهنگی - دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع) بر اساس مجوز سازمان سنجش آموزش كشور از ميان متقاضيان در برخی از رشته‌های كارشناسی بر اساس سوابق تحصيلی و بدون آزمون در مرحله پذيرش بهمن‌ماه به صورت تک جنسيتي دانشجو می‌‌پذيرد.

جذب دانشجو در دانشگاه بين‌المللی امام رضا(ع) بدون آزمونبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) محمد قربان‌زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور، باید حداقل 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در كل كشور صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی با ملاك معدل كتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شركت در كنكور انجام ‌شود؛ لذا با توجه به این مصوبات، پذیرش رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، مستقل از كنكور انجام خواهد شد و آزمون سراسری برای مابقی رشته محل هایی كه پذیرش آن ها از طریق كنكور سراسری است، برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در بهمن‌ماه 97 تنها در برخی از رشته‌هایی كه امكان پذیرش آن در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی است، به تعداد محدود، دانشجو می‌پذیرد.

قربان‌زاده با اشاره به پذیرش تک جنسیتی دانشجویان در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) بیان کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به صورت تك جنسیتی و در 2 پردیس اسرار، ویژه برادران و پردیس رضوان، ویژه بانوان خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: طبق اعلام سازمان سنجش، در رشته های مهندسی پزشكی، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی زن و مرد، در رشته‌های مهندسی برق، علوم ورزشی، حسابداری‌، مدیریت صنعتی، روانشناسی و علوم تربیتی، فقط مرد و در رشته‌های آموزش زبان انگلیسی و مهندسی كامپیوتر، فقط زن، پذیرش دانشجو در بهمن‌ماه خواهیم داشت.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی
معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در مورد شرایط پذیرش دانشجویان بدون آزمون توضیح داد: متقاضیانی كه تا پایان بهمن‌ماه سال جاری مدرك پیش دانشگاهی خود را كسب كنند، اعم از داوطلبانی كه در آزمون سراسریی سال 1397 ثبت نام کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند در پذیرش بهمن‌ماه شركت کنند.

قربان‌زاده افزود: اگر دانشجویی در شهریور‌ماه امسال در دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل شده باشد و تمایل به تحصیل در یكی از این رشته‌های مشخص شده دانشگاه امام رضا(ع) را داشته باشد، می‌تواند درخواست خود را ارائه دهد و در صورت پذیرش او در دانشگاه امام رضا(ع)، تحصیل او در دانشگاه قبلی لغو می‌شود.

مهلت ثبت نام تا 10 بهمن‌ماه ادامه دارد
معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) افزود: زمان ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی از 29 دی‌ماه شروع و تا پایان وقت اداری 10 بهمن‌ماه ادامه دارد و متقاضیان جهت ارائه درخواست باید فقط در این مدت و در ساعات اداری به دانشگاه امام رضا(ع) كه نشانی آن در اطلاعیه سایت دانشگاه موجود است، مراجعه كنند و نتایج پذیرش حداكثر تا 15 بهمن‌ماه اعلام نهایی خواهد شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۸
0
0
سلام میخواستم بدونم با معدل کتبی دیپلم ۱۴.۲۰و معدل کل ۱۶.۸۷ میتونم رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه امام رضا واسه ورودی مهر ۹۹ بیارم؟ چند درصد احتمال قبول رو دارم؟
captcha