مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن در مدارس لرستان برگزار می‌‏شود
کد خبر: 3782786
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن در مدارس لرستان برگزار می‌‏شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی‎نامه امام خمینی(ره)، برگزاری ایستگاه و برگزاری مسابقه حفظ قرآن طی دهه فجر در مدارس استان خبر داد.

برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن طی دهه فجر در مدارس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز، 30 دی با حضور اعضای کارگروه دهه مبارک فجر و به‌منظور تبیین بر‌نامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جلسه‌ای به ریاست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.
در این جلسه اعضای کارگروه پس‌از بحث و تبادل‌نظر به ارائه نظرات خود در مورد برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند‌.
اسدالله عباس‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و گرامی‎داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: تلاش ما براین است دهه فجر امسال را با حال و هوای فجر فاطمی به‌صورتی باشکوه و شایسته در سطح حوزه و ستاد برگزار کنیم‌.
وی با بیان این‌که پخش آهنگ‌های انقلابی در سطح ادارات و مدارس منافاتی با ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) ندارد، به این سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب که «هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست»، گفت: می‌کوشیم در دهه فجر با برگزاری مسابقات متنوعی همچون «انقلاب ماندگار» در قالب هنر و در زمینه‌های مختلف هنری ارزش‌های انقلاب را به قشر جوان و نوجوان معرفی کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه شهید پژوهی، برگزاری مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن‌کریم، برنامه ختم قرآن، نمایشگاه «حجاب فاطمی»، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی، برگزاری ایستگاه مطالعه و توزیع کتاب‌های حضرت امام خمینی(ره)، پخش سرودهای انقلابی، مسابقه زندگی‌نامه حضرت امام خمینی(ره)، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری نشست سیاسی روشنگری و... را بخشی از برنامه‌های کارگروه دهه فجر آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha