جوانان مطالبه‌گر به مسئولان کم‌کار تذکر دهند
کد خبر: 3782791
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

جوانان مطالبه‌گر به مسئولان کم‌کار تذکر دهند

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امروز جوانان باید دارای روحیه مطالبه‌گری باشند و اگر شاهد کم‌کاری از جانب یک مسئول بودند به او تذکر بدهند، گفت: جوانان را با همه ارزش‌هایی که دارند باور کنیم و مهمتر اینکه باید شعار «جوان‌باوری، جوان‌محوری و جوان‌یاوری» در همدان عملی و نهادینه شود.

جوانان مطالبه‌گر به مسئولی که کم‌کاری می‌کند تذکر بدهندبه گزارش ایکنا از همدان، محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان‌ امروز، 30 دی‌ماه در دیدار با اعضای مجمع استانی سازمان‌های مردم‌نهاد با بیان اینکه جوانان نیرومندترین سرمایه جامعه هستند و ما شاهد نقش تأثیرگذار آنها در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی بوده و هستیم، اظهار کرد: شعار من در حوزه جوانان «جوان‌باوری، جوان‌محوری و جوان‌یاوری» است و بنابراین باید جوانان را با همه ارزش‌هایی که دارند باور کنیم و مهمتر اینکه این شعار در همدان عملی و نهادینه شود.
وی با بیان اینکه باید همدان در مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد صاحب جایگاه شود، تصریح کرد: نگاه ویژه به حوزه جوانان دارم و به هیچ وجه نخواهم گذاشت این حوزه زیر سایه ورزش قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حق جوان است كه در جامعه شاد باشد و از زندگى خود لذت مشروع ببرد، گفت: نگاه ما این است که اگر جوان مورد اعتماد جامعه قرار گیرد احساس مسئولیت بیشتری نسبت به خود، خانواده و جامعه خواهد داشت.
جهانشیر با اشاره به اینکه جوانان باید دارای روحیه مطالبه‌گری باشند و اگر در جایی دیدند که مسئولی در حوزه خود کم‌کاری می‌کند به او تذکر بدهند، افزود: بدون تردید رشد و توسعه کشور در گرو توجه به نسل جوان و اعتماد به این نسل تأثیرگذار است.
وی با بیان اینکه ایجاد شادی و نشاد در بدنه جامعه یکی از وظایف مهم سازمان‌های مردم‌نهاد، با اشاره به برگزاری مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور در استان کرمان، اظهار کرد: اعضای مجمع استانی سازمان های مردم نهاد همدان باید حضوری فعال در این انتخابات داشته باشند.
انتهای پیام

captcha