محفل انس با قرآن در روستای سه گنبد برگزار شد
کد خبر: 3782809
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

محفل انس با قرآن در روستای سه گنبد برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محفل انس با قرآن کریم با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی فاروج و جمع کثیری از نمازگزاران در روستای سه گنبد شهرستان فاروج برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی فاروج، دهیاری و شورای اسلامی، هیئت امناء و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع حضرت امام حسین(ع) در روستای سه گنبد این شهرستان برگزار شد.
در این محفل نورانی که با حضور گروه قرآنی اعزامی از شهرستان شیروان، حیدرعلی وطن‌خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فاروج و جمع کثیری از نمازگزاران برگزار شد، اسماعیل نیک‌فهم، حائز رتبه اول قرائت تحقیق در مسابقات طرح قدس کشور، هادی اسماعیل‌زاده دارای رتبه اول حفظ کل قرآن کریم در مسابقات نیروی مقاومت بسیج کشور و حافظ کل نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، احمدرضا دبدبه از قاریان نوجوان و ممتاز شهرستان شیروان و رضا برات‌زاده از قاریان برجسته این روستا آیاتی از کلام الهی را تلاوت کردند.
مدیحه‌سرایی قربان حاتمی، علی برات‌زاده، قدرت ریاحی و احمدرضا دبدبه از مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اعطای هدایا به حسنعلی سعادتی، مصطفی صالح‌آبادی، ایمان اقبالی، فردین ریاحی، محمد رحمتی، یوسف ریاحی از منتخبان مسابقه پاسخ به سؤالات قرآنی از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.
همچنین حجت‌الاسلام ابراهیم شوشتری، امام جماعت مسجد آل یاسین شهرستان فاروج در این مراسم درباره تکالیف مسلمانان در برابر قرآن کریم، گفت: حضرت پیامبر اکرم(ص) فقط در رابطه با فراگیری قرآن مجید سفارش نکردند بلکه در کنار یادگیری و عمل به آن، پیروی از عترت(ع) را نیز یادآور شده‌اند.
وی در پایان سخنان خود خواستار شرکت علاقه‌مندان در دوره‌های تربیت مربی قرآن در بنیاد فرهنگی امامت و همچنین حمایت اهالی روستای سه گنبد در ساخت بنای جامعة‌القرآن الکریم در این روستا، جهت آموزش و توسعه فرهنگ قرآنی شد.
یادآور می‌شود، روستای سه گنبد با جمعیتی بالغ بر 1303 نفر در دهستان شاه‌جهان (بخش مرکزی) و در فاصله 16 کیلومتری شهرستان فاروج قرار دارد؛ این روستا تا کنون پنج شهید سرافراز، شهیدان سیدرضا دَرَکه، عباسعلی صفدری، رجبعلی فلاح، سیدعباس موسوی و محمد نوروز نوروزیان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
حسینعلی ظفری
انتهای پیام

captcha