اكران فیلم‌های جشنواره فجر در سه تالار شیراز
کد خبر: 3782816
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

اكران فیلم‌های جشنواره فجر در سه تالار شیراز

گروه فرهنگی ـ جشنواره فیلم فجر امسال شیراز در سالن‌های تالار حافظ، سالن‌های مجموعه فرهنگی ـ هنری شهر آفتاب و پردیس گلستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عصر دیروز، 29 دی‌ماه در نشست اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر در شیراز با بیان اینكه این جشنواره در سه تالار شهر اجرا می‌شود، گفت: این جشنواره در سالن‌های تالار حافظ، سالن‌های مجموعه فرهنگی ـ هنری شهر آفتاب و پردیس گلستان اجرا خواهد شد.
وی همچنین در پی طرح مباحثی مبنی بر نبود بودجه کافی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فجر در شهرستان‌ها گفت: علی‌رغم مشکلات مالی عدیده‌ای که امسال با آن مواجه هستیم، جشنواره‌های فیلم و هنرهای تجسمی فجر را با همیاری بخش خصوصی در شیراز برگزار می‌کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: سینما می‌تواند به‌عنوان ویترین جشن انقلاب کارکردی درخور داشته باشد و از همین رو تأمین بودجه لازم برای پخش فیلم‌های جشنواره فجر از طریق بخش خصوصی و دیگر ظرفیت‌ها تأمین می‌شود.
مهدی رنجبر، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: از یک ماه به صورت جدی بحث جشنواره فیلم فجر شدیم.
انتهای پیام

captcha