تدوین طرح جامع عمران و آبادانی بقاع متبرکه رودسر
کد خبر: 3782828
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

تدوین طرح جامع عمران و آبادانی بقاع متبرکه رودسر

گروه اجتماعی ـ رئیس اوقاف شهرستان‌های رودسر و املش گفت: طرح جامع امامزادگان شهرستان‌های رودسر و املش با هدف ساماندهی، عمران و آبادانی بقاع متبرکه امام‌زادگان تهیه می‌شود.

تدوین طرح جامع عمران و آبادانی بقاع متبرکه رودسرحجت‌الاسلام خوبرو، رئیس اوقاف و امور خیریه رودسر و املش در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: طرح جامع امامزادگان شهرستان‌های رودسر و املش با هدف ساماندهی، عمران و آبادانی بقاع متبرکه امامزادگان و خدمات‌دهی بهتر به شهروندان و زائران تهیه می‌شود.

وی افزود: طرح عمران و آبادانی موقوفات و بقاع متبرکه در ۴۴ محور توسط سازمان اوقاف تدوین شده است، طرح‌های عمرانی و ساخت‌وساز بقاع متبرکه براساس این طرح جامع، باید انجام شود.

خوبرو اعلام کرد: طرح‌های جامع امامزادگان و بقاع متبرکه در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای نامناسب طراحی و نقشه راه ساخت و سازهای یک بقعه متبرکه را مشخص می‌کند.

رئیس اداره اوقاف رودسر و املش گفت: در طرح‌های جامع امامزادگان و بقاع متبرکه تمام نیازهای عمرانی آستان مقدس امامزادگان در بخش‌های زیارتی، خدماتی، فرهنگی و بعضاً گردشگری در نظر گرفته می‌شود.

خوبرو با بیان اینکه نقشه طرح جامع بقاع متبرکه سیدمحمد صیدر محله رودسر سیدحسین کشکلایه املش سیده جهان چابکسر تهیه و تحویل هیئت امنا شد، یادآور شد: هیئت امنا امامزادگان و بقاع متبرکه می‌توانند با اجرای طرح «مودت» از ظرفیت خیرین در این بخش استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha