دشمنان علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند
کد خبر: 3782830
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

دشمنان علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند

گروه اجتماعی - امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه مسئولان در ایام منتهی به دهه فجر و حتی در طول سال، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کنند، گفت: دشمنان نه‌ تنها علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند بلکه دلشان می‌خواهد نظام اسلامی سیاه‌بخت شود.

دشمنان علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر ظهر امروز، 30 دی‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با ذکر اینکه منظور از شورا در جامعه اسلامی، استفاده از نظرات صاحب‌نظران در عرصه‌های مختلف است، ادامه داد: اعضای شورای آموزش و پرورش بایستی هم‌وغم خود را برای رفع دغدغه‌ها تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان که از آن‌ها به‌عنوان آینده‌سازان کشور یاد می‌شود به‌کارگیرند.

وی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دانست، گفت: البته ما هر ساله ایام‌الله دهه فجر را به‌صورت باشکوه جشن می‌گیریم؛ چرا که ملت ایران در دهه فجر سال 57 از یوغ استبداد و استعمار رهایی یافته‌اند.

امام جمعه اهر با بیان اینکه زمانی بود ایرانیان در کشور خود به خاطر بی‌کفایتی حاکمان عزت و عظمت نداشتند، ابراز کرد: اما اکنون به برکت انقلاب و نظام اسلامی مردم خود امور را در دست دارند، آینده را خودشان رقم می‌زنند و از همه مهم‌تر آزادی، استقلال و امنیت پایدار دارند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان هر سال در کشور انتخابات برگزار می‌شود یعنی به عبارتی مردم در انتخابات با نظر خودشان مسئولان را انتخاب می‌کنند اما اگر همین انتخاب آزادانه را با دوران پهلوی مقایسه کنیم آن زمان نه خبری از انتخابات بود نه دموکراسی، بلکه تمامی تصمیم‌های اعمالی در کشور را غربی‌ها می‌گرفتند که در این میان حکومت نمی‌توانست تصمیم‌گیری کند چون تابع دستورات غربی‌ها بودند.

وی افزایش 11 برابری پیشرفت علم در جمهوری اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد، یادآور شد: انقلاب اسلامی هزاران هزار دستاورد در حوزه‌های مختلف دارد اما جوانان از آن‌ها اطلاعی ندارند، در حالی که بی‌اطلاعی مردم از دستاوردها باعث می‌شود تا سیاه‌نمایی رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی را زود باور کنند چون خبری از داشته‌هایمان ندارند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه مسئولان در ایام منتهی به دهه فجر و حتی در طول سال، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کنند، گفت: دشمنان نه‌تنها علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند بلکه دلشان می‌خواهد نظام اسلامی سیاه‌بخت شود و برای این‌که به هدفشان برسند جنگ راه انداخته و تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند ولی باز به هدفشان نرسیدند چون پیشرفت ایران همانند قطار سریع‌السیر‌ است و ایستگاه هم ندارد.

وی بیان کرد: وقتی با مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه شفاف سخن گفته نشود و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین نشود در این میان رسانه‌های وابسته و جیره‌بگیر استکبار جهانی اقدام به سیاه‌نمایی و ایجاد شکاف بین نسل جوان با نظام اسلامی می‌کنند به این خاطر که می‌خواهند القا کنند که جوانان جمهوری اسلامی برای شما کاری نکرده است.

انتهای پیام

captcha