برنامه‌های دهه فجر باشكوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود
کد خبر: 3782865
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

برنامه‌های دهه فجر باشكوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی ممسنی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با شكوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهاشم قسام، فرمانده نیروی انتظامی ممسنی امروز، 30 دی‌ماه در جلسه با ناحیه مقاومت سپاه پاسداران که در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب قرن بود و امروز به الگو و سرمشق تمام آزادی‌خواهان تبدیل شده است.
وی با تأكید بر اینكه در این عید مبارک دهه فجر باید با برنامه‌‌تر نسبت به سال پیش باشیم، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال باید با شكوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی یادآور شد: مردم این شهرستان مردمی با بصیرت هستند که همیشه با حضور گسترده خود در همه گردنه‌های سخت در ایران اسلامی همراه و همگام با انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.
قسام بیان کرد: امروزه باید مشارکت‌ها، تعامل‌ها، نشست‌ها و همایش‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی قرار گرفته و حداکثر بهره‌گیری را از این نعمت بزرگ داشته باشیم.
نصیبی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ممسنی نیز در این دیدار گفت: دنیای استکبار و نظام سلطه برای شکست انقلاب اسلامی ایران قد علم کرده است اما هیچ وقت نتوانسته برابر رسالت و اهداف این کشور اسلامی سیاست دروغین خود را عملی كند و همیشه شكست خورده است.
انتهای پیام

captcha