حضور 100 مددجوی بهزیستی در طرح حفظ قرآن «مشکوة»
کد خبر: 3782871
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

حضور 100 مددجوی بهزیستی در طرح حفظ قرآن «مشکوة»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن «مشکوة» با حضور 100 مددجوی سازمان بهزیستی کشور در حال برپایی است.

به گزارش ایکنا؛ نخستین دوره طرح ملی حفظ تلفنی قرآن کریم «مشکوة» به همت مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت سازمان بهزیستی کشور در حال برگزاری است.
این دوره، که تا 22 اسفندماه سال جاری در حال برگزاری است، برای استفاده آسان‌تر معلولان و نابینایان از آموزش حفظ قرآن به صورت غیرحضوری (تلفنی) برگزار می‌شود. از اهداف این طرح می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده برای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، اشاره کرد.
زهرا نقی‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: از اوایل مهرماه امسال، فراخوان ثبت‌نام این طرح منتشر شد و واجدین شرایط از طریق پایگاه اینترنتی ایسکا به نشانی http://isqa.ir/ اقدام به ثبت‌نام کردند که پس از اتمام این مهلت، از متقاضیان آزمون تلفنی اخذ و بیش از 100 نفر از مددجویان در این آزمون نمره قبولی را کسب کردند.
رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی این سازمان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 100 نفر از 23 استان زیر نظر 9 مربی، که خود از حافظان قرآن هستند، مشغول حفظ قرآن هستند، اظهار کرد: برخی از این مددجویان استعدادهای بی‌نظیری در زمینه حفظ مباحث قرآنی دارند و با ادامه داشتن این طرح، قطعاً به زودی شاهد ورود این افراد به مسابقات کشوری و بین‌المللی خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha