طرح «معامله قرن» ساقط شده است
کد خبر: 3782888
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

طرح «معامله قرن» ساقط شده است

گروه بین‌الملل ـ دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به این که آمریکا به‌عنوان مهم‌ترین حامی اسرائیل در منطقه شکست خورده، گفت: طرح «معامله قرن» نیز که به نفع اسرائیل پیگیری می‌شد، ساقط شده است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ زهرا مصطفوی، رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان این مطلب در نهمین همایش بین‌المللی «غزه، نماد مقاومت» که بعدازظهر امروز، 30 دی ماه در حسینیه «الزهراء(س)» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تهران آغاز شد، گفت: فلسطین فعال‌ترین محور مقاومت است و مقاومت فلسطینی‌ها سبب شد که به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل مجبور شود که کمتر از 48 ساعت تن به آتش‌بس دهد.
وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این همایش در حالی برگزار می‌شود که در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که نقطه عطف تحولات منطقه و حوزه بین‌الملل است. انقلاب ایران در این 40 سال علی‌رغم مشکلات مختلف، به موفقیت‌های زیادی دست یافته و در حال حاضر، جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تأثیرگذار منطقه است.
مصطفوی در ادامه گفت: در حال حاضر، محور مقاومت توانسته است که به‌عنوان یک موازنه جدید مطرح شد و یک بازیگر تأثیرگذار در منطقه باشد.
وی در پایان سخنانش افزود: تحولات آنچنان که مطلوب آمریکایی‌هاست، پیش نمی‌رود و امیدوارم که همه ملت‌های زیر سلطه طعم آزادی را بچشند.
انتهای پیام
captcha