فعالیت شبکه تبلیغی «جهاد تبیین» در همدان
کد خبر: 3782890
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
همزمان با دهه‌فجر صورت می‌گیرد؛

فعالیت شبکه تبلیغی «جهاد تبیین» در همدان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه موضوعات مرتبط با ایام فاطمیه و دهه فجر با عنوان «جهاد تبیین» برای شبکه تبلیغی استان مشخص شده است، افزود: در دهه فجر باید به اهمیت نقش استفاده از سیره معصومین(ع) در پیشبرد اهداف انقلاب بیشتر پرداخته شود.

فعالیت شبکه تبلیغی «جهاد تبیین» در همدانحجت‌الاسلام‌والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه در ایام فاطمیه، انقلابی و فاطمی بودن را در کنار هم تبلیغ خواهیم کرد و اندیشه‌های والای حضرت فاطمه زهرا(س) در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متبلور خواهد شد، اظهار کرد: در برگزاری مراسم‌‎‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه باید این نکته را یادآور شویم که این دو مکمل یکدیگر بوده و هیچ‌گاه نمی‌توان آنها را از یکدیگر جدا کرد.
وی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با ایام فاطمیه و دهه فجر با عنوان «جهاد تبیین» برای شبکه تبلیغی استان مشخص شده است، افزود: در ایام‌الله دهه فجر باید به اهمیت نقش استفاده از سیره معصومین در پیشبرد اهداف انقلاب بیشتر پرداخته شود.
دشتکی با بیان اینکه در هفته اول بهمن ماه نشست بزرگ شبکه تبلیغی با حضور آیت‌الله بوشهری و 7 هزار نفر از مبلغین و مسئولین هیئات و مراکز قرآنی استان برگزار خواهد شد، گفت: در جامعه امروز برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند وجود الگویی قابل اطمینان هستیم که حضرت زهرا(س) یکی از الگوهای والا در امور مدیریتی ،فرهنگی ،اقتصادی ، اجتماعی و دینی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: اتکا به دین باعث می‌شود تا نقش انقلاب اسلامی نمایان شده و مردمی که در غفلت به سر می‌برند، بدانند که دستاورد انقلاب؛ ارتقای جایگاه در حوزه‌های علمی، استقلالی، فرهنگی و ... برای ملت ایران در دنیا بوده و این رویداد سیاسی فرهنگی به منزله رقابت به وجود نیامده است.
دشتکی از اعزام حدود هزار مبلغ و بانوی مبلغ در ایام فاطمیه اول و دوم به سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا 2 هزار هیئت، 1800مسجد، 381 مرکز و مؤسسه قرآنی و 70 کانون فرهنگی در ایام فاطمیه اول و دوم با هدف تبیین سبک زندگی فاطمی فعالیت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم مبلغان دین، ترویج معارف ‌اهل بیت‌(ع) است و در ایام فاطمیه مبلغان دین باید شخصیت این بانوی بزرگ را به خوبی تبیین کنند، اضافه کرد: یکی دیگر از اموری که مبلغان باید بدان توجه داشته باشند؛ تبیین آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که دشمن درصدد ایجاد نا امیدی در جامعه است و با بزرگنمایی مشکلات، این هدف را دنبال می‌کند.
انتهای پیام

captcha