اعلام جوایز برگزیدگان و حد نصاب‌های مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3782928
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

اعلام جوایز برگزیدگان و حد نصاب‌های مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات ــ جوایز برگزیدگان و حد نصاب‌های دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتل، حفظ کل و اجزاء 10 و 20 جزء در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال طی بازه زمانی 15 تا 21 بهمن‌ماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.
ثبت‌نام این مسابقات به صورت اینترنتی و با ظرفیت محدود طی بازه زمانی هفت روزه از 20 تا 27 دی‌ماه با مراجعه به تارنمای مسابقات به نشانی https://qdqat.ir انجام شد که داوطلبان پس از ثبت‌نام موفق در این دوره از مسابقات و انتخاب زمان آزمون، با مراجعه به این تارنما می‌توانند نسبت به چاپ کارت ورود به مسابقه اقدام کنند.
در این دوره از مسابقات به صاحبان رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت به ترتیب مبالغ سه میلیون تومان، دو میلیون و 500 هزارتومان و دو میلیون تومان و کسب‌کنندگان رتبه‌های اول تا سوم رشته ترتیل‌خوانی نیز مبالغ دو میلیون تومان، یک میلیون و 750 هزار تومان و یک میلیون و 500 هزار تومان اهدا می‌شود.
همچنین نفر اول رشته حفظ کل مبلغ چهار میلیون تومان، نفر دوم مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان و نفر سوم مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز، نفر اول مبلغ سه میلیون تومان، نفر دوم دومیلیون و 500 هزار تومان و نفر سوم دو میلیون تومان دریافت می‌کنند. در رشته حفظ 10 جزء نیز، نفرات نخست تا سوم به ترتیب مبالغ دومیلیون، یک میلیون و 750 هزار تومان و یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
براساس این گزارش، جوایز حدنصاب‌های این دوره از مسابقات نیز اعلام شد، تمامی حافظان کل قرآن که حد نصباب 90 امتیار را کسب کرده باشند، مبلغ 700 هزار تومان، به حافظان 20 و 10 جزء در صورت کسب حد نصاب 90 امتیاز به ترتیب مبالغ500 هزار تومان و 400 هزار تومان اعطا می‌شود.
همچنین داوطلبان رشته‌های قرائت و ترتیل قرآن نیز در صورت اخذ حدنصاب 80 امتیاز به ترتیب مبالغ 500 هزار تومان و 400 هزار تومان دریافت می‌کنند.
یادآور می‌شود، آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، یکشنبه، 21 بهمن‌ماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha